Du seniausieji „DFDS Seaways“ keltai į Klaipėdą nebegrįš
Šie du keltai buvo išnuomoti bendrovei „Ukrferry“ ir Juodojoje jūroje dirbo nuo 2013 ir 2016 m.
„Dėl jų amžiaus, kuris siekia 30 metų, ir mūsų klientų poreikių nebeatitinkančių techninių paslaugos parametrų, nematome galimybių juos įdarbinti DFDS tinkle. Tuo tarpu Juodosios jūros rinkoje jų panaudojimas yra pakankamai efektyvus“, – išplatintame pranešime cituojamas Jonas Nazarovas, AB „DFDS Seaways“ vykdantysis direktorius.
Taip pat skelbiama, kad šis pardavimas paveiks apie 70 Lietuviškos DFDS jūrininkų. Įmonė deklaruoja jau analizuojanti jų įdarbinimo galimybes kituose DFDS laivuose, plaukiojančiuose tiek su Lietuvos, tiek su kitų valstybių vėliavomis.
„Mes tikimės, kad po kurio laiko galėsime pasiūlyti naujas pozicijas daliai mūsų kolegų. Mes taip pat esame pasiruošę konsultuoti jūrininkus, jeigu jie gautų pasiūlymus ir būtų pasiruošę pereiti dirbti į naujojo laivų savininko bendrovę“, – pridūrė p. Nazarovas.
„DFDS Seaways“ dirba 730 žmonių, iš kurių 606 – laivuose, plaukiojančiose su Lietuvos vėliava. Lietuviški DFDS laivai aptarnauja maršrutus Baltijos, Šiaurės ir Viduržemio jūrose. Po šio sandorio Juodoji jūra iškrenta iš Klaipėdoje registruotos įmonės veiklos zonų tarpo.
Abu šie 191 m. ilgio keltai – neeiliniai. 1987 m. pastatytas „Vilnius Seaways“ ir 1989 m. pastatytas „Kaunas Seaways“ buvo įtraukti į Gineso rekordų knygą kaip daugiausiai vagonų vienu metu galintys gabenti keltai pasaulyje. Prieš išnuomojant keltus Ukrainos bendrovei, jie aptarnavo maršrutus Baltijos jūroje. Dar anksčiau, iki Lietuvai atgaunant nepriklausomybę, šie keltai plaukiojo tarp Klaipėdos ir Mukrano, gabendami sovietinę karinę techniką tarp tuometinės Vokietijos Demokratinės Respublikos ir Sovietų Sąjungos.
VŽ rašė, kad „DFDS Seaways“ reisams iš Klaipėdos užsakė du naujus, didesnius „ro-pax“ tipo keltus, kurie bus pradėti naudoti 2021 m.