2017-05-19 21:38

Uostus greičiau pasieks investicijos

Gediminas Almantas, Lietuvos oro uostų generalinis direktorius: „Europos Komisija pripažįsta, kad mažųjų oro uostų valdymas komercine prasme yra sudėtingas.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gediminas Almantas, Lietuvos oro uostų generalinis direktorius: „Europos Komisija pripažįsta, kad mažųjų oro uostų valdymas komercine prasme yra sudėtingas.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
ES jūrų uostams ir mažesniems oro uostams atsivėrė galimybė investuoti efektyviau, Europos Komisijai (EK) leidus pasinaudoti valstybės pagalba be išankstinio derinimo su ja.

Šalies transporto infrastruktūros įmonių vadovai teigia, kad didžiausias pranašumas – tai sutaupytas laikas, į gyvenimą paleidžiant investicinį projektą, ir galimybė atsikvėpti mažesniems oro uostams. Tokios prievolės taip pat nebelieka skiriant valstybės pagalbą kultūrai ir atokiau nutolusiems ES regionams.

EK šią savaitę patvirtino naujas valstybės pagalbos taisykles, pagal kurias su Briuseliu nebereikės iš anksto derinti ES ar valstybės investicijų į Klaipėdos uostą ir kitus Bendrijos jūrų ir vidaus vandenų uostus, taip pat regioninius oro uostus, aptarnaujančius iki 3 mln. keleivių per metus. Nauja tvarka galios Kauno ir Palangos oro uostams, bet ne Vilniaus oro uostui, kuriuo pernai pasinaudojo 3,8 mln. keleivių.

52795
130817
52791