Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-22 15:04
RĖMIMAS
2025-11-21 05:30
2025-11-17 05:45
2025-11-15 12:02
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Žinomas??? Čia prirenki fake draugų FB ir tampi tipo žinomas...?
Labai patiko ir naudojau, palyginus su kitais buvo privalumas, kad pasigamini viską pats, šviežiai, o ne pakuoji iš plastikų ir šildai mikrobangėj. Man atrodo kaina net per maža projekto, aišku pagal rekvizitus matosi, kad nebuivo pelninga veikla.
Turbūt vienas fainiausių vz straipsnių, ačiū! O Jurgita šaunuolė!
Vertinu už sąžiningą situacijos aprašymą, ne visi gali varyti iš idėjos. Kažkam (restoranui) bus visai geras priedas masto ekonomijai pavystyti.
Katastrofa.
Hmm. žinomas. tik atsidaręs šį straipsnį sužinojau :)
Aha, reklamuotis reikėjo daugiau
Kas vyksta šiame sektoriuje puikiai atspindi rinkos lyderio HelloFresh (HFG.de), minimo ir straipsnyje, akcijų kaina. Tingintiems pagooglinti - per paskutinius metus minus 75%, nuo pandemijos piko - minus 95%. Rinka mano, kad pinigų uždirbti šiame sektoriuje tiesiog neįmanoma, masto ekonomija neveikia, vartotojai nelojalūs, vienintelis būdas išlaikyti pardavimus dalinti voučerius, kas kerta per tavo savikainą. Anyway, perspektyvos liūdnos
Kiek monetų žinomas ženklas davė vž, kad antrą dieną skaitomiausia naujiena nr1?
Yra labai geras video youtube apie maisto prenumeratos verslo modelį, bendrai. Jo didžiausia bėda, kad 90% klientų paslaugos atsisako dar iki pirmųjų metų pabaigos. Tai gyvuoji tik tol, kol pritraukinėji "galvas".
Kas lieka nepaminėta, tai, kad visada buvo stiprus backup šios idėjos, šeimos valdomi restoranai, maitinimo verslas. Jurgitos indėlis buvo sustatyti naujos idėjos procesus veikiančių verslų apimtyje. Būsimas pirkėjas turėtų tą numanyti taip pat.