„Candy Pop“ patirtį supakavo į franšizę, pirmoji – Nidoje

„Pasiekėme verslo brandos etapą, kai augimo potencialą galime akceleruoti pasitelkdami naują plėtros modelį. Per 8-erius veiklos metus įrengę 30 pardavimo taškų, esame išsigryninę efektyviausius veiklos kriterijus: kokio dydžio turi būti parduotuvė, kiek prekių joje turi būti, kiek personalo reikia jai veikti“, – pranešime cituojamas Dovydas Juškys, UAB „Konfesta“, dirbančios su prekės ženklu „Candy Pop“, įkūrėjas ir grupės vadovas.
Kaip nurodoma „Candy Pop“ interneto svetainėje, franšizės partneriams reikalinga investicija yra nuo 50.000 Eur, planuojama, kad ji atsipirks per 2–3 metus.
„Investuotojams siūlome savo pačių taikomą finansinį modelį, kuris leidžia optimizuoti kaštus ir pakankamai greitai susigrąžinti investicijas. Siekiame, kad investuotojams „niežėtų rankos“ atidaryti ne vieną parduotuvę,“ – nurodo D. Juškys.
„Candy Pop“ nurodo franšizės partneriams siūlanti pagalbą nuo parduotuvei tinkamos vietos parinkimo, jos įrengimo iki asortimento sudarymo, prekių tiekimo ir pagalbos kasdienėje veikloje.
„Investuotojai bus atsakingi už savo parduotuvės įrengimą ir veiklą – už tai, kas vyksta parduotuvės viduje. Jiems nereikės rūpintis prekių tiekimu, saugojimu, transportavimu ir begale įvairiausių techninių procesų kiekviename etape – visa tai organizuojame ir vykdome mes,“ – teigia D. Juškys.
Bendrovė nurodo ieškanti investuotojų dar vienam prekybos taškui Kaune, kurio atidarymą numato rudenį, vėliau plėstis franšizės pagrindais planuojama ne tik Lietuvoje. 2024 m. birželio pabaigoje 15 iš 30-ies „Candy Pop“ parduotuvių veikia Lietuvoje, 5 Latvijoje, 6 Estijoje, 4 Lenkijoje.
„Pradedame pokalbius su potencialiais franšizės pirkėjais dėl šiemet suplanuotų pardavimo taškų ir dėliojame planą kitiems metams. Esame numatę plėtros geografiją pagal dabartinį tinklo pasiskirstymą ir jo efektyvumą, tačiau laukiame iniciatyvų ir iš investuotojų – niekas geriau nepažįsta savo miesto rinkos nei jame gyvenantys verslūs žmonės. Štai kad ir Nida – patys tokiai lokacijai tikriausiai nebūtume pasiryžę, tačiau įvertinę vietinių iniciatyvą įsitikinome, kad potencialo yra,“ – nurodo D. Juškys.
„Candy Pop“ parduotuvę Nidoje atidarė verslininkas Andrius Emdė, kuriam pačiam ar su partneriais Nidoje priklauso „Bo House“, „Fisheria“, „Kupolas“, „Caffeine“, kitos kavinės Nidoje.

„Labai norėjau į Nidą atvežti kažką naujo ir kieto, ir tuomet mano akiratyje pasirodė „Candy Pop“ – lietuvių įkurtas, sėkmingai augantis specializuotas prekybos tinklas, prekiaujantis pasaulinio populiarumo skanėstais iš JAV, Azijos ir kitokių egzotinių kraštų. Pagalvojau, kad būtų nerealu juos turėti savo kurorte. Su tinklo įkūrėjais diskusijos vyko greitai, ir vos per kelis mėnesius buvo susitarta dėl pirmosios franšizės parduotuvės atidarymo,“ – nurodo A. Emdė.
VŽ rašė, kad filmuose, serialuose, komiksuose ir soc. tinkluose matomais užkandžiais ir saldumynais pradėjęs prekiauti parduotuvių tinklas „Candy Pop“ nuo 2019 m. pajamų, siekusių daugiau kaip 0,5 mln. Eur, šoko iki beveik 5 mln. Eur pajamų 2021–aisiais, o 2023 m. tikėtasi peršokti 10 mln. Eur ribą.