Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-10-18 08:45

„Candy Pop“: kaip pardavimus padidinti 20 kartų

Dovydas Juškys, „Candy POP Group“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dovydas Juškys, „Candy POP Group“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Filmuose, serialuose, komiksuose ir soc. tinkluose matomais užkandžiais ir saldumynais pradėjęs prekiauti parduotuvių tinklas „Candy Pop“ nuo 2019 m. pajamų, siekusių daugiau kaip 0,5 mln. Eur, šoko iki beveik 5 mln. Eur pajamų 2021–aisiais, o šiemet tikimasi peršokti 10 mln. Eur ribą. Dovydas Juškys, „Candy Pop“ prekės ženklą valdančios UAB „Konfesta“ įkūrėjas ir grupės vadovas, VŽ podkaste prisipažįsta, kad atidaryti netipiškų užkandžių prekybos tinklą nusprendė po kelerių metų ne itin sėkmingo bandymo prekiauti užkandžiais didmena.

podcast::b06ApvBG

 „Norėjau pardavinėti tai, ką noriu parduoti, o ne tai ko reikia didiesiems prekybos tinklams“, – pasakoja verslininkas.

52795
130817
52791