Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-02-21 06:45

Ne pelenės istorija: iš reklamos gamybos 300 kv. m angare iki „Mercedes-Benz“ ir „Hitachi“ klientų

Ruslanas Aleksandravičius, „Admen“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
Ruslanas Aleksandravičius, „Admen“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
Reklamos gamintojai iš Klaipėdos sukaupė klientų portfelį, kuriame žinomi, „premium“ klasės prekių ženklai – „Hugo Boss“, „Omega“, „Volkswagen“ ar „Hitachi“ užsakymas pakeisti prekių ženklą 55-iose šalyse. Tačiau pelenė netapo princese per naktį, VŽ sako Ruslanas Aleksandravičius, „Admen“ generalinis direktorius. Aukščiausiai lygai pasiekti reikėjo krizės pamokų, juodo darbo ir kasdienės disciplinos neprarasti pasitikėjimo.

Reklamos projektavimo ir gamybos „Admen“ įmonių grupę Lietuvoje sudaro į keliolika rinkų eksportuojanti UAB „Admen“ ir UAB „Admen Baltic“, dirbanti tik Baltijos šalyse ir turinti atstovybes Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Konsoliduota bendrovių apyvarta 2023 m. sudarė daugiau kaip 14,5 mln. Eur, o 2022 m. – per 12,5 mln. Eur. Ruslanas Aleksandravičius, „Admen“ vadovas ir bendraturtis, sako, kad kasmet pavyksta pasiekti 20–25% augimą, o tokios tendencijos grafikuose neapkarpė net COVID-19 pandemijos metai.

52795
130817
52791