Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-09-29 08:45

E. prekyba – kaip mažiesiems rasti savo vietą virtualiojoje erdvėje

J. Gylys, „NFQ Technologies“ daugiakanalės prekybos inovacijų vadovas (kairėje), ir L. Stanevičius, UAB „Elsoft“, dirbančios su prekių ženklu „Creation“, vadovas. VŽ koliažas.
J. Gylys, „NFQ Technologies“ daugiakanalės prekybos inovacijų vadovas (kairėje), ir L. Stanevičius, UAB „Elsoft“, dirbančios su prekių ženklu „Creation“, vadovas. VŽ koliažas.
Kaip kadaise didieji prekybos centrai užėmė fizinės prekybos rinkos dalį, taip jų analogai virtualiojoje erdvėje stumia į e. prekybos paraštes mažuosius prekybininkus. Tačiau, pasak specialistų, yra pakankamai gudrybių ir priemonių, leidžiančių mažiesiems pranokti didžiuosius.
  • Populiarėjant e. prekybai, žmonės pasigenda specialisto patarimo, kuris būtinas perkant specifines prekes.
  • Mažoms e. parduotuvėms siūlo jungti katalogus ir plėsti asortimentą.
  • Kokių rizikų kelia sprendimas plėsti pasiūlą kooperuojantis.

„Skaitmeninis pasaulis pastaruoju metu kinta labai greitai, labai dinamiškai. Natūralu, kad visa tai skatina įvairiausius apsipirkimo metodų pokyčius, skirtingos kartos apsiperka skirtingai. Tad mažos parduotuvės turėtų išnaudoti šiuos skirtumus. Iš principo nėra didelio skirtumo, atidarote e. parduotuvę ar fizinę. Pirmas dalykas, apie kurį turite pagalvoti, – kas jūsų pirkėjas“, – pasakoja Jurgis Gylys, UAB „NFQ Technologies“ daugiakanalės prekybos inovacijų vadovas.

52795
130817
52791