Kad nebūtų kaltų „reklama gera, produktas blogas“: kaip pasirinkti reklamos agentūrą e. parduotuvėms
Verslui nėra etapo, kai reikėtų negalvoti apie efektyvesnę e. parduotuvės reklamą, sako Agnė Ginaitė, reklamos agentūros „Blazer agency“ vadovė. Pasak jos, būtent į rezultatus orientuota rinkodara (angl. performance marketing) naujai e. parduotuvei gali padėti didinti pardavimus, kad verslas gautų pajamų, iš ko investuoti toliau.
„Iš nelietuviško verslo pavyzdžių, turime ir tokių klientų, kurie turi 0,5 mln. Eur biudžetą vien reklamai. Taigi, tikrai nėra kokių nors ribų, kada verslas gali kreiptis reklamos paslaugų“, – nurodo ji.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai