Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-08-03 08:45

Kad nebūtų kaltų „reklama gera, produktas blogas“: kaip pasirinkti reklamos agentūrą e. parduotuvėms

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Augančios e. parduotuvės svarsto kreiptis į specialistus, skaitmeninės rinkodaros ir reklamos agentūras, tik nelabai žino, kokias užduotis suformuluoti, kokių rodiklių ir už kiek galima pasiekti ir apskritai, ką tie rodikliai reiškia. Specialistai primena pagrindines sritis ir verslo poreikius, pagal kuriuos galima įvertinti būsimus partnerius.

Verslui nėra etapo, kai reikėtų negalvoti apie efektyvesnę e. parduotuvės reklamą, sako Agnė Ginaitė, reklamos agentūros „Blazer agency“ vadovė. Pasak jos, būtent į rezultatus orientuota rinkodara (angl. performance marketing) naujai e. parduotuvei gali padėti didinti pardavimus, kad verslas gautų pajamų, iš ko investuoti toliau.

„Iš nelietuviško verslo pavyzdžių, turime ir tokių klientų, kurie turi 0,5 mln. Eur biudžetą vien reklamai. Taigi, tikrai nėra kokių nors ribų, kada verslas gali kreiptis reklamos paslaugų“, – nurodo ji.

52795
130817
52791