Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-03-20 06:45

Kai stacionarūs kompiuteriai tapo nešiojamaisiais: kaip organizuoti darbą iš namų

Andžejus Rynkevičius, UAB „Baltic Virtual Assistants“ direktorius: „Esminė problema, su kuria gali susidurti įmonės, yra virtualios darbo kultūros stoka, kuomet darbuotojai gali atsainiai žiūrėti į darbą iš namų, o vadovai – jausti kontrolės stygių.“ 		Vladimiro ivanovo (VŽ) nuotr.
Andžejus Rynkevičius, UAB „Baltic Virtual Assistants“ direktorius: „Esminė problema, su kuria gali susidurti įmonės, yra virtualios darbo kultūros stoka, kuomet darbuotojai gali atsainiai žiūrėti į darbą iš namų, o vadovai – jausti kontrolės stygių.“ Vladimiro ivanovo (VŽ) nuotr.
Kol ne vienas darbdavys svars­tė apie galimybę nau­doti nuotolinį darbą, ka­rantinas tai pavertė būtinybe. Nors laiko sustyguoti darbą iš namų nėra, tačiau tam tikromis aplinkybėmis kai kurie sprendimai leis dirbti efektyviau.

Stacionarūs kompiuteriai tapo nešiojamaisiais – toks vaizdas buvo dažnas daugelyje įmonių. Paskelbus karantiną, savaitės pradžioje darbuotojai dar atvyko į savo kontoras susirinkti daiktų ir darbo priemonių, kad galėtų dirbti iš namų. Kai kuriems jų teko į namus parsigabenti ir stacionarius kompiuterius.

Vyksta sklandžiai

Vis dėlto susijungti kompiuterinę įrangą ir pradėti dirbti neužtenka: turi būti tvarka, kaip pasiskirstyti darbus, aiškus grafikas, kada juos padaryti. Tam reikalinga sistema. Bėda ta, kad šiuo metu įmonės neturėjo laiko jai susikurti, nes teko veikti čia ir dabar.

52795
130817
52791