Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2016-06-30 21:56

Būdas laimėti konkurencinėje kovoje: viena parduotuvė – du direktoriai

Vilma Gedeikienė, UAB „Puikio“ direktorė, sako, kad asortimentą papildžius sėdmaišiais į parduotuvę užsuka daugiau pirkėjų.
Algimanto Barzdžiaus nuotr.
Vilma Gedeikienė, UAB „Puikio“ direktorė, sako, kad asortimentą papildžius sėdmaišiais į parduotuvę užsuka daugiau pirkėjų. Algimanto Barzdžiaus nuotr.
Verslininkai nuolat ieško būdų, kaip laimėti konkurencinę kovą. Stiprėja tendencija, kad smulkiosios įmonės, užuot dirbusios po vieną, vienija jėgas ir taip mėgina atkreipti pirkėjų dėmesį.

Nedidelių parduotuvių, kuriose siūloma įsigyti įvairių prekių, galima rasti tiek didmiesčiuose, tiek mažesniuose miesteliuose. Bėda ta, kad nors prekių asortimentas pritraukia klientų, tačiau ne tiek, jog verslas galėtų laisvai kvėpuoti. Anksčiau smulkiųjų įmonių savininkai iš paskutiniųjų stengėsi dirbti vieni, net jei verslas gerokai buksavo. Dabar padėtis keičiasi: verslininkai suprato, kad tik turėti parduotuvę nėra pranašumas, daug labiau apsimoka po vienu stogu bandyti dirbti kelioms įmonėms. Mat taip galima ne tik sutaupyti – patalpų išlaikymo išlaidas dalijamasi pusiau, bet ir daugiau uždirbti, nes išplėtus asortimentą padaugėja ir pirkėjų.

Nauji klientai

52795
130817
52791