Logistika ir transportas Logistika ir transportas Logistika ir transportas Logistika ir transportas Logistika ir transportas
2016-11-17 14:26

Lietuviai žada perversmą lauko reklamoje

Laurynas Jokubaitis, „Wowtto“ vadovas: „Kol kas skaitmeninių „lipdukų“ idėją išbandysime naudodami paprasčiausius ekranus.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Laurynas Jokubaitis, „Wowtto“ vadovas: „Kol kas skaitmeninių „lipdukų“ idėją išbandysime naudodami paprasčiausius ekranus.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Verslą nuo reklaminių lipdukų ant automobilių pradėjusi „Wowtto“ komanda sako atradusi nišą lauko reklamos segmente. Jaunas verslas žengia į Didžiąją Britaniją, o kitąmet startuos su inovatyviu produktu, padėsiančiu nedideliam verslui savo paslaugas pristatyti platesnei auditorijai.

Laurynas Jokubaitis, UAB „Intenova“, valdančios prekės ženklą „Wowtto“, vadovas, sako, kad verslą – reklaminių lipdukų klijavimą ant automobilių – pradėjo dar studijuodamas universitete. Netruko pritraukti partnerių ir pirmąją investiciją, dabar derasi ir dėl antrosios.

Šiandien „Wowtto“ duomenų bazėje – maždaug 10.000 vairuotojų, norinčių, kad ant jų automobilių būtų užklijuoti reklaminiai lipdukai, ir iš to uždirbti, kontaktai.

52795
130817
52791