Be vietinių atstovų vežėjai Prancūzijoje dirbti nebegalės
Tiesa, pabrėžiama, kad naujos taisyklės galioja tik tiems, kurie krovinius veža, išsikrauna ar pasiima krovinius Prancūzijoje, keliaujantiems per šią šalį tranzitu vietinių atstovų turėti nereikia.
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobilių keliais asociacija „Linava“ paskelbė, kad pasirašė sutartį su atstovais Prancūzijoje. Tarpininku tarp transporto bendrovių Lietuvoje ir atstovų Prancūzijoje tapo „Linavos mokymo centras“.
„Prancūzai iki paskutinės akimirkos dar nebuvo patvirtinę, kaip turėtų atrodyti pažyma, kurią mes turėtume pildyti, – sako Erlandas Mikėnas, „Linavos“ prezidentas. – Iš principo, naujasis reikalavimas atsirado tam, kad užsienio šalių vežėjai, dirbantys Prancūzijoje, turėtų kuo daugaiu problemų.“
Anot p. Mikėno, „Linava“ žinodama apie rengiamą įstatymą atstovų Prancūzijoje ieškojo jau seniai, išaugo ir tarpininkavimo paslaugų pasiūla, neslepia „Linavos“ prezidenta. Visgi surasti reikiamus partnerius nebuvo lengva.
„Sutartį pasirašėme kone vidurnaktį. Matysime, ar atstovai vykdys, ką pažadėjo, kaip seksis dirbti kartu“, – sako „Linavos“ vadovas.
Tiesa, jis pabrėžia, kad kol kas sutartis pasirašyta su viena įmone, tačiau visuomet galima bus pasirašyti ir su kitomis, kad vežėjai galėtų rinktis.
„Linavos“ išplatintoje informacijoje skelbiama, asociacijos nariams, įdarbinusiems 1-9 vairuotojus, metinė sutartis su atstovu Prancūzijoje kainuos 600 Eur, turintiems 10-499 vairuotojus – 1.200 Eur metams, turintiems daugiau nei 500 vairuotojų – 2.040 Eur. Anot p. Mikėno, kol kas sutartis trumpesniam laikotarpiui nėra įmanoma.
„Prancūzai tokią sistemą numatė, kad įmonės nebėgiotų nuo vieno atstovo pas kitą“, – aiškina jis.