2016-05-23 23:10

Išmanieji automobiliai supurtys tradicinį verslą

Hannibalo Hanschke („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
Hannibalo Hanschke („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
Mažiau nei metai – tiek laiko turi automobilių lizingo, draudimo bendrovės, detalių tiekėjai, kad pritaikytų savo verslą gresiančiai skaitmeninei revoliucijai.

Apie ją Portugalijoje, „Best of Belron“ konferencijoje, praėjusią savaitę kalbėjo Kerstenas Heineke, verslo konsultacijų bendrovės „McKinsey&Company“ jaunesnysis partneris.

Jis įsitikinęs, kad junglūs, duomenis kaupti, apdoroti ir perduoti galintys, automobiliai iš esmės pakeis automobilių pramonę, nes, anot jo, „ateities automobilis yra kitas didelis išradimas“. Drauge tokie automobiliai koją į automobilių gamybos sritį leis įkelti ir tiems verslams, kurie iki šiol nėra turėję nieko bendra su automobiliais.

52795
130817
52791