2025-10-22 10:00

Kaip nelikti e. komercijos traukinio gale: „Kesko Senukai Digital“, „Venipak“, „Neofinance“ vadovų požiūriai

E. komercijos rinkos apžvalga skirtingų segmentų vadovų akimis

„E-commerce Talks 2025“ konferencijos akimirka. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
„E-commerce Talks 2025“ konferencijos akimirka. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Neseniai vykusios „Verslo žinių“ konferencijos, sutraukusios įvairių sričių e. prekybos profesionalų, metu, daug dėmesio skirta e. prekybos augimo galimybėms aptarti.

Reikšmingas pozicijas šiame versle užimančios įmonės, priklausančios skirtingoms e. prekybos paslaugos grandies dalims, sutaria, kad perspektyvos – itin palankios. 

Giedrės Vilkės, e. komercijos ekspertės, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narės, turinčios ilgametės patirties e. prekybos versluose, požiūriu, e. komercija jau nebėra niša: šiandien 8 iš 10 jaunuolių perka internetu, 40% Lietuvos įmonių turi e. komercijos kanalą, pagal apyvartas artėjame prie magiško 2 mlrd. Eur apyvartos skaičiaus. Šiame, augimo kontekste, svarbu nelikti traukinio gale, pažymi G. Vilkė.

52795
130817
52791