Kaip nelikti e. komercijos traukinio gale: „Kesko Senukai Digital“, „Venipak“, „Neofinance“ vadovų požiūriai
E. komercijos rinkos apžvalga skirtingų segmentų vadovų akimis

Reikšmingas pozicijas šiame versle užimančios įmonės, priklausančios skirtingoms e. prekybos paslaugos grandies dalims, sutaria, kad perspektyvos – itin palankios.
Giedrės Vilkės, e. komercijos ekspertės, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narės, turinčios ilgametės patirties e. prekybos versluose, požiūriu, e. komercija jau nebėra niša: šiandien 8 iš 10 jaunuolių perka internetu, 40% Lietuvos įmonių turi e. komercijos kanalą, pagal apyvartas artėjame prie magiško 2 mlrd. Eur apyvartos skaičiaus. Šiame, augimo kontekste, svarbu nelikti traukinio gale, pažymi G. Vilkė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai