Internetinių maisto parduotuvių pajamos auga šuoliais, nuostoliai irgi

E. prekybos maisto produktais rinkos dalyviai Barbora ir Assorti.lt šią vasarą turėjo daugiau užsakymų nei pernai birželįrugpjūtį, nors gegužę į rinką žengė naujokas Zzz.lt. 2017 m. visi trys prekybininkai planuoja augimą rinka, anot jų, plečiasi tiek, kad darbo užtenka visiems. Belieka rasti sprendimą, kaip iš šios veiklos uždirbti, nes kol kas ji nuostolinga.
Tomas Kibildis, maisto prekių pristatymo į namus bendrovės Barbora direktorius, sako, kad birželįrugpjūtį e. parduotuvės pardavimai, palyginti su 2015 m., išaugo 57%. Vasara buvo tokia, kokios tikėjomės, o, vertinant 9 mėnesių rezultatus, matyti, ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti