Apklausa: keičiasi jaunosios kartos apsipirkimo įpročiai

Jaunosios kartos apsipirkimo įpročiai skiriasi nuo vyresnių pirkėjų, rodo apklausa. 29 metų amžiaus ir jaunesni pirkėjai, palyginti su bendru vidurkiu, drąsiai renkasi prekybininkų siūlomus alternatyvius atsiskaitymo būdus, kurie palengvina apsipirkimo procesą, pavyzdžiui, savitarnos kasas.
Kas ketvirtas jaunesnis nei 29 metų amžiaus pirkėjas, susidūręs su ilgomis eilėmis prie kasų, prekes tiesiog palieka ir išeina, rodo tarptautinės prekybos technologijų sprendimų įmonės StrongPoint iniciatyva atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa.
Pasak Evaldo Budvilaičio, StrongPoint tarptautinio technologijų kūrimo ir vystymo padalinio vadovo, apklausos rezultatai prekybininkams signalizuoja apie netolimoje ateityje laukiančius ryškius vartotojų pirkimo įpročių pokyčius.
Didžioji dalis pirkėjų Lietuvoje jaučia nepasitenkinimą dėl ilgų eilių arba atsiskaitymo parduotuvėse kokybės. Net 52% respondentų mano, kad laukimas eilėje trunka nuo 5 iki 10 minučių. Toks klientų eilėje praleisto laiko suvokimas reiškia, kad pirkėjai eilėje jaučiasi suirzę ir nepatenkinti, sako p. Budvilaitis.
StrongPoint skaičiavimais, dėl numestų pirkinių krepšelių patiriamų nuostolių suma vienoje parduotuvėje ateityje gali siekti apie 1,47 mln. Eur per metus.
StrongPoint duomenimis, šiuo metu keturiuose didžiuosiuose prekybos tinkluose Maximoje, Iki, Rimi ir Norfoje veikia apie 8.000 kasų iš jų maždaug 200 yra savitarnos kasos. Savitarnos kasos itin populiarios Jungtinėje Karalystėje. Ten jos sudaro 60-100% parduotuvės kasų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti