2016-07-25 16:48

Prekybininkų konkurencija: „Lidl“ privertė kitus imtis agresyvių akcijų

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pastaruoju metu didieji prekybos tinklai inicijuoja vis solidesnes akcijas, kai prekės parduodamos perpus pigiau arba dvi už vienos kainą. Be to, daugėja akcijų kategorijoms. Anot rinkos dalyvių, tokius pokyčius lemia „Lidl“ atėjimas.

Algirdas Kemtys, „Amokos“ akcininkas, pardavimų ir marketingo direktorius, ir pats truputį nustebo pamatęs, kad prekybos tinkle „Iki“ dvi dėžutės jo platinamos kavos „Lavazza“ siūlomos už vienos kainą, o „Rimi“ – nuolaida kavai siekia 40%, prekės išrikiuotos vienoje geriausių vietų – prie įėjimo ant padėklų.

Sumokėti už papildomas nuolaidas ar geresnę prekių vietą tinklai neprašė, tačiau tai, kas šiuo metu vyksta rinkoje, nėra įprasta, sako p. Kemtys. Peršasi išvada, kad agresyvesnių akcijų pasipylė dėl to, kad „Lidl“ padidino konkurenciją. Be to, didieji tinklai skrupulingai seka vienas kito rinkodaros veiksmus.

52795
130817
52791