Prekybininkų konkurencija: „Lidl“ privertė kitus imtis agresyvių akcijų

Algirdas Kemtys, „Amokos“ akcininkas, pardavimų ir marketingo direktorius, ir pats truputį nustebo pamatęs, kad prekybos tinkle „Iki“ dvi dėžutės jo platinamos kavos „Lavazza“ siūlomos už vienos kainą, o „Rimi“ – nuolaida kavai siekia 40%, prekės išrikiuotos vienoje geriausių vietų – prie įėjimo ant padėklų.
Sumokėti už papildomas nuolaidas ar geresnę prekių vietą tinklai neprašė, tačiau tai, kas šiuo metu vyksta rinkoje, nėra įprasta, sako p. Kemtys. Peršasi išvada, kad agresyvesnių akcijų pasipylė dėl to, kad „Lidl“ padidino konkurenciją. Be to, didieji tinklai skrupulingai seka vienas kito rinkodaros veiksmus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai