Naujas prekybos slėnis išjudins pietinį Vilnių

Publikuota: 2015-09-23
Atnaujinta 2015-09-23 19:56
Peteris Gage Morrisas, pagrindinis „Nordikos“ investuotojas: „Tai tikrai ideali vieta pietinėje miesto dalyje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Peteris Gage Morrisas, pagrindinis „Nordikos“ investuotojas: „Tai tikrai ideali vieta pietinėje miesto dalyje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Ketvirtadienį Vilniaus Vikingų gatvėje, šalia IKEA parduotuvės, duris atveria naujas prekybos slėnis „Nordika“, po vienu stogu jungiantis namų ir šeimos prekių parduotuves. Pasak plėtotojų, didesnė prekybininkų koncentracija pietinėje miesto pusėje gali kiek pakeisti vartotojų apsipirkimo srautus ir išjudinti miesto plėtrą šalia Vilniaus oro uosto.

Naujame prekybos slėnyje iš viso veiks apie 50 parduotuvių, kurios atrinktos taip, kad papildytų ir paįvairintų kaimynės IKEA baldų ir namų apyvokos prekių pasiūlą.

Rytoj kartu su „Nordika“ duris atveria per 30 slėnio nuomininkų – prekybos tinklas „Rimi“, buitinės technikos ir elektronikos parduotuvė „Elektromarkt“, taip pat bendrovės „Kotryna“ pagal naują koncepciją po vienu stogu įkurdintos žaislų ir prekių vaikams parduotuvės „Baby city“ ir „Toy city“ ir kt. Darbą pradės ir „McDonald‘s“ greito aptarnavimo restoranas.

Tai tik dalis naujo prekybos slėnio. Vasario mėn. pradėtas antras statybos etapas, kurį tikimasi baigti 2016 metų pavasarį. Tuomet slėnyje įsikurs dar ir 17.000 kv. m. ploto „Senukų“ parduotuvė, bei dar kiti mažesni nuomininkai.

Kaip VŽ jau rašė, pats „Senukų prekybos centras“ į parduotuvę „Nordikoje“ investuos 4,6 mln. Eur.

„Šis projektas šiek tiek specifinis, jis nepalyginamas su kitais Lietuvoje esančiais centrais, kuriuose daug mados prekių. „Nordika“ orientuota į šeimas, prekes namams, į atskirus didžiuosius mažmenininkus“, – pernai apie prekybos slėnio koncepciją VŽ pasakojo Mantas Miseliūnas, „Nordika“ konsultuojantis bendrovės „Living KOBA“ investicijų ir nuomos vadovas.

Kurtis šalia IKEA yra įprasta praktika, tai rodo ir kiti Rytų Europos šalyse esamų prekybos kompleksų pavyzdžiai. Šalia IKEA dažniausiai buriasi būtent didieji namams, šeimoms skirtų prekių pardavėjai.

Pakeis srautus

Bendras „Nordikos“ prekybos plotas siekia apie 35.000 kv. m., o projekto vertė siekia 50 mln. Eur. Pagrindinis investuotojas – UAB „Prekybos parkas“, kurią kontroliuoja Estijos NT investicinė bendrovė „Nantucket Holdings“.

Ši bendrovė su daliniu „Swedbank“ finansavimu investuoja apie 43 mln. Eur, likusius pinigus investuoja patys nuomininkai. Statybos darbus atlieka bendrovė „YIT Kausta“.

Peteris Gage Morrisas, kuriam priklauso slėnio „Nordika“ savininkės UAB „Prekybos parkas“ didžiausia akcininkė, Estijos NT investicinė bendrovė „Nantucket Holdings Oܓ, pabrėžia, kad investicijoms buvo labai svarbi vieta.

„IKEA tyrė Vilnių turbūt 4–5 metus, kol pasirinko šią vietą kaip geriausią. Gavę sklypą ir mes nedelsdami pradėjome kalbėtis su didžiaisiais tinklais, kurie norėtų būti čia. Tai tikrai ideali vieta pietinėje miesto dalyje“, – įsitikinęs investuotojas.

Ši Vilniaus dalis yra perspektyvi dėl patogaus susisiekimo Pietiniu aplinkkeliu, IKEA populiarumo. Be to, tai strategiškai gera vieta šalia oro uosto ir Minsko plento. Prekybos slėnio plėtotojai tikisi, kad „Nordika“ iš esmės pakeis vilniečių apsipirkimo įpročius, paskatindama juos vykti apsipirkti ne į miesto centrą ar miegamuosius rajonus, o už miesto, pasinaudojus išvystyta aplinkkelių sistema.

Didesnė parduotuvių koncentracija esą turėtų dar labiau pritraukti ne tik Vilniaus apylinkių, bet ir kaimyninių šalių gyventojus.

Komentarai prie šio straipsnio negalimi, dėl neapykantos skatinimo ar patyčių kurstymo
 

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai  2

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 7

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau