Naujas prekybos slėnis išjudins pietinį Vilnių

Publikuota: 2015-09-23
Peteris Gage Morrisas, pagrindinis „Nordikos“ investuotojas: „Tai tikrai ideali vieta pietinėje miesto dalyje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Peteris Gage Morrisas, pagrindinis „Nordikos“ investuotojas: „Tai tikrai ideali vieta pietinėje miesto dalyje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Ketvirtadienį Vilniaus Vikingų gatvėje, šalia IKEA parduotuvės, duris atveria naujas prekybos slėnis „Nordika“, po vienu stogu jungiantis namų ir šeimos prekių parduotuves. Pasak plėtotojų, didesnė prekybininkų koncentracija pietinėje miesto pusėje gali kiek pakeisti vartotojų apsipirkimo srautus ir išjudinti miesto plėtrą šalia Vilniaus oro uosto.

Naujame prekybos slėnyje iš viso veiks apie 50 parduotuvių, kurios atrinktos taip, kad papildytų ir paįvairintų kaimynės IKEA baldų ir namų apyvokos prekių pasiūlą.

Rytoj kartu su „Nordika“ duris atveria per 30 slėnio nuomininkų – prekybos tinklas „Rimi“, buitinės technikos ir elektronikos parduotuvė „Elektromarkt“, taip pat bendrovės „Kotryna“ pagal naują koncepciją po vienu stogu įkurdintos žaislų ir prekių vaikams parduotuvės „Baby city“ ir „Toy city“ ir kt. Darbą pradės ir „McDonald‘s“ greito aptarnavimo restoranas.

Tai tik dalis naujo prekybos slėnio. Vasario mėn. pradėtas antras statybos etapas, kurį tikimasi baigti 2016 metų pavasarį. Tuomet slėnyje įsikurs dar ir 17.000 kv. m. ploto „Senukų“ parduotuvė, bei dar kiti mažesni nuomininkai.

Kaip VŽ jau rašė, pats „Senukų prekybos centras“ į parduotuvę „Nordikoje“ investuos 4,6 mln. Eur.

„Šis projektas šiek tiek specifinis, jis nepalyginamas su kitais Lietuvoje esančiais centrais, kuriuose daug mados prekių. „Nordika“ orientuota į šeimas, prekes namams, į atskirus didžiuosius mažmenininkus“, – pernai apie prekybos slėnio koncepciją VŽ pasakojo Mantas Miseliūnas, „Nordika“ konsultuojantis bendrovės „Living KOBA“ investicijų ir nuomos vadovas.

Kurtis šalia IKEA yra įprasta praktika, tai rodo ir kiti Rytų Europos šalyse esamų prekybos kompleksų pavyzdžiai. Šalia IKEA dažniausiai buriasi būtent didieji namams, šeimoms skirtų prekių pardavėjai.

Pakeis srautus

Bendras „Nordikos“ prekybos plotas siekia apie 35.000 kv. m., o projekto vertė siekia 50 mln. Eur. Pagrindinis investuotojas – UAB „Prekybos parkas“, kurią kontroliuoja Estijos NT investicinė bendrovė „Nantucket Holdings“.

Ši bendrovė su daliniu „Swedbank“ finansavimu investuoja apie 43 mln. Eur, likusius pinigus investuoja patys nuomininkai. Statybos darbus atlieka bendrovė „YIT Kausta“.

Peteris Gage Morrisas, kuriam priklauso slėnio „Nordika“ savininkės UAB „Prekybos parkas“ didžiausia akcininkė, Estijos NT investicinė bendrovė „Nantucket Holdings Oܓ, pabrėžia, kad investicijoms buvo labai svarbi vieta.

„IKEA tyrė Vilnių turbūt 4–5 metus, kol pasirinko šią vietą kaip geriausią. Gavę sklypą ir mes nedelsdami pradėjome kalbėtis su didžiaisiais tinklais, kurie norėtų būti čia. Tai tikrai ideali vieta pietinėje miesto dalyje“, – įsitikinęs investuotojas.

Ši Vilniaus dalis yra perspektyvi dėl patogaus susisiekimo Pietiniu aplinkkeliu, IKEA populiarumo. Be to, tai strategiškai gera vieta šalia oro uosto ir Minsko plento. Prekybos slėnio plėtotojai tikisi, kad „Nordika“ iš esmės pakeis vilniečių apsipirkimo įpročius, paskatindama juos vykti apsipirkti ne į miesto centrą ar miegamuosius rajonus, o už miesto, pasinaudojus išvystyta aplinkkelių sistema.

Didesnė parduotuvių koncentracija esą turėtų dar labiau pritraukti ne tik Vilniaus apylinkių, bet ir kaimyninių šalių gyventojus.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Komentarai prie šio straipsnio negalimi, dėl neapykantos skatinimo ar patyčių kurstymo
 
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Prekybinį plotą efektyviausiai panaudoja „Maxima“, našiausi darbuotojai – tinkle „Lidl“ Premium

Tiek pelno, tiek apyvartos požiūriu prekybos tinklas „Maxima“ efektyviausiai panaudoja turimą plotą.

Prekyba
2019.11.07
Analitikai esmingai keičia požiūrį į „Aprangos“ akcijas Premium

Pasaulio biržose trečiadienį išsilaikė teigiamas fonas. Baltijos biržoje rezultatų proveržiu rinką...

Rinkos
2019.11.06
Statistikos departamentas išanalizavo, kaip keitėsi didmeninė prekyba pagal prekių grupes

Statistikos departamentas skelbia kas penkerius metus atliekamos didmeninės prekybos įmonių apyvartos...

Prekyba
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau