2025-08-29 05:45

Daugiakanalė strategija padėjo „Douglas“ grįžti į augimo kelią

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Trečiąjį finansinių metų ketvirtį, prasidėjusį balandį ir pasibaigusį birželį, kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ vėl fiksavo augimą, po stabtelėjimo sausio–kovo mėnesiais. Esminis augimo šaltinis – e. prekyba bei vis plačiau taikoma daugiakanalės prekybos strategija, įvardija vadovybė.

Pastarąjį ketvirtį (balandžio–birželio mėn.) „Douglas“ pardavimo pajamos išaugo 3,2%, iki 1 mlrd. Eur. Tai reiškia, kad mažmenininkė iriasi į priekį – ankstesnį ketvirtį jos pardavimai buvo 2% mažesni nei pernai tuo pat metu.

Tarp priežasčių, lėmusių geresnį rezultatą, įvardijamas ir Velykų laikotarpis – šiemet ši pavasario šventė buvo vėliau, jos metu išauga prekyba, tad šuoliukas šįmet pateko į pastarąjį ketvirtį.

52795
130817
52791