Daugiakanalė strategija padėjo „Douglas“ grįžti į augimo kelią
Pastarąjį ketvirtį (balandžio–birželio mėn.) „Douglas“ pardavimo pajamos išaugo 3,2%, iki 1 mlrd. Eur. Tai reiškia, kad mažmenininkė iriasi į priekį – ankstesnį ketvirtį jos pardavimai buvo 2% mažesni nei pernai tuo pat metu.
Tarp priežasčių, lėmusių geresnį rezultatą, įvardijamas ir Velykų laikotarpis – šiemet ši pavasario šventė buvo vėliau, jos metu išauga prekyba, tad šuoliukas šįmet pateko į pastarąjį ketvirtį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai