Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos
2016-06-22 14:18

Į Lietuvą ateina JAV startuolis, įvardijamas kaip vienas perspektyviausių

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Lietuvoje padalinį kuria startuolis „Cujo“, kuris yra patekęs į 20 perspektyviausių „TechCrunch“ startuolių sąrašą.

Išmaniųjų namų apsaugos technologiją vystantis startuolis „Cujo“ planuoja iki šių metų pabaigos Lietuvoje įdarbinti 20 specialistų, kurie kurs, tobulins ir testuos technologiją bei vykdys jos techninį palaikymą ir klientų aptarnavimą, skelbia „Investuok Lietuvoje“.

„Lietuvą pasirinkome dėl kelių priežasčių. Viena vertus, Lietuva yra konkurencinga lokacija kaštų prasme, o tai svarbu jaunai bendrovei. Kita vertus, Lietuvos informacinių technologijų talentai, kuriantys produktus ir vykdantys jų palaikymą, yra aukščiausios klasės“, – pranešime cituojamas Einaras Gravrockas, „Cujo“ įkūrėjas ir generalinis direktorius.

„Cujo“ įrenginys yra išmanioji ugniasienė, jungiama prie maršrutizatoriaus ir leidžianti apsaugoti namų bevielio interneto tinklą nuo programišių atakų. Pasak kūrėjų, debesų kompiuterijos ir mašininio mokymosi principais paremtas „Cujo“ yra tarsi policininkas, prižiūrintis informacijos srautus.

„Augant daiktų internetui ši problema bus dar opesnė. Šiuo metu vidutiniame namų ūkyje JAV prie bevielio interneto tinklo jau prijungta apie 20 įrenginių, technologijų mėgėjų namuose šis skaičius siekia 40, o kai kuriuose namų ūkiuose į tinklą sujungta ir apie 100 prietaisų, palaikančių įvairias išmaniųjų namų funkcijas. Dėl to namų ūkiams programišių atakos tampa nemažiau pavojingos nei verslo bendrovėms“, – teigia p. Gravrockas.

Šiuo metu startuolis jau yra pardavęs daugiau nei 4.000 „Cujo“ įrenginių, valdomų „Android“ ir „iOS“ operacinėms sistemoms skirta programėle. Keletas JAV pagamintų įrenginių artimiausiu metu pasieks ir Lietuvą.

Kaune įsikursiantis „Cujo“ padalinys yra pirmasis bendrovės padalinys ne JAV.

„Cujo“ pernai metų gale sutelktinio finansavimo platformoje „Indiegogo“ surinko per 128.000 USD, nors startuolio tikslas buvo tik 30.000 USD.

Į „Cujo“ dėmesį yra atkreipusios tokios žiniasklaidos priemonės kaip „Inc.com“, „TechCrunch“, „PC World“.

VŽ rašė, kad šį mėnesį apie planus kurtis Lietuvoje taip pat pranešė trimačius kalnų žemėlapius slidininkams kuriantis britų startuolis „Fatmap“ užbaiginėja įsikūrimo darbus Lietuvoje. Čia per pusantrų metų planuoja įdarbinti 10 programuotojų ir trimačių technologijų specialistų.

52795
130817
52791