„Dorado“ įvykdė ICO – skelbiama apie 13.000 pritrauktų investuotojų
Apie tai, kad ICO baigėsi, „Dorado“ paskelbė savo interneto tinklapyje.
Nors pranešama, kad ICO buvo sėkmingas, VŽ žiniomis, startuoliui nepavyko pasiekti maksimaliai planuotos pritraukti sumos (angl. hardcap) – 76.500 „Ethereum“ kriptovaliutos, pagal dabartinį kursą vertos 54 mln. USD.
Šiuo metu galutiniai ICO rezultatai vis dar skaičiuojami.
„Dorado“ nurodo, kad iš viso buvo parduota 200 mln. vnt. naujai išleistos DOR kriptovaliutos, o minimaliai norėta gauti investicija, sudaranti 3.450 „Ethereum“ kriptovaliutos, pritraukta vos per 5 valandas. Šiame ICO dalyvavo investuotojai iš daugiau nei 115-os šalių, nurodo „Dorado“.
Iš viso „Dorado“ norėjo išplatinti 510 mln. savo kriptovaliutos, tačiau investuotojai išpirko mažiau nei pusę šio kiekio. Vertinant be nuolaidų, už 1 „Ethereum“ kriptovaliutos vienetą buvo galima įsigyti 6.667 DOR kriptovaliutos, tad, preliminariu vertinimu, „Dorado“ per šį ICO pritraukė daugiau nei 20 mln. USD.
„Dorado“ atstovai VŽ pranešė, kad daugiausiai investuotojų šiame ICO buvo iš Jungtinės Karalystės, Nyderlandų, Indijos, Pietų Korėjos ir Japonijos.
„Foodout“ platforma
Teigiama, kad „Dorado” yra lietuvių bendrovėje „Foodout“ gimęs startuolis, radęs naują prekių pristatymo nišą Lietuvoje ir kitose šalyse.
„Pamatėme, kad yra didelis klientų poreikis gauti įvairių prekių iš vietos parduotuvių ar kitų vietų, ? maisto, elektros prekių, parfumerijos, bet ko. Paprastas pavyzdys, – kai sergi, nėra būdo neišėjus iš namų gauti vaistų“, – pradedant ICO išplatintame pranešime sakė Jonas Karosas, vienas „Dorado“ įkūrėjų.
Nurodoma, kad reikalingas prekes miesto ribose „Dorado“ pristatys per valandą ar greičiau, ir tai padarys „Uber“ platformos principu veikiantys kurjeriai.
„Dorado“ žada į pristatymo darbą pajungti dronus ir robotus.
„Mūsų tikslas – savo veiklą plėsti pasauliniu mastu ir būti daugiau negu tik maisto pristatymo bendrove. „Dorado“ logistinė platforma yra absoliučiai revoliucinė, kuri „Uber“ principu naudodama „blockchain“ technologiją sujungs klientus su vietoje dirbančiais kurjeriais, galinčiais pristatyti viską, ko klientui reikia iš konkrečios parduotuvės, vaistinės ar restorano“, – sako p. Karosas.
VERSLO TRIBŪNA
„Dorado“ naudosis bendrovės „Foodout“ logistikos platforma.
Per dvi savaites bus paskelbta, kuriose biržose bus prekiaujama „Dorado“ kriptovaliuta.
Įsigijimai užsienyje
Ponas Karosas VŽ informavo, kad gegužės 15 d. įmonė už neskelbiamą sumą įsigijo vieną sparčiausiai augančių Lenkijos maisto pristatymo platformų „Woopit.com“, kuri turi daugiau nei 40 darbuotojų.
Šiuo metu „Woopit.com“ platformoje užsiregistravę daugiau nei 650 restoranų ir 22.000 vartotojų.
„Toliau plėsimos Australijos, Kanados, Rusijos kryptimis. Žiūrime abu įėjimo į šias rinkas variantus - tiek įsigijimus jau veikiančių kompanijų, tiek organiško augimo galimybę veiklą naujoje rinkoje pradedant nuo nulio“, – sako p. Karosas.
Rusijoje „Dorado“ savo veiklą plėtos kartu su Jevgenijumi Tikhorimovu, į Rusiją įvedusiu tokius prekės ženklus, kaip „eBay“, „Yandex“ ir „Ozon.ru“.