2017-12-04 07:00

Blizgantis ICO pasaulis: burbulo nuojautos stiprėja, bet reguliavimas vis dar nenuoseklus

Tarp ICO propaguotojų yra visuomenės veikėja Paris Hilton, aktorius Jamie Foxxas ar boksininkas Floydas Mayweatheris. VŽ fotomontažas iš „Scanpix“ nuotr.
Tarp ICO propaguotojų yra visuomenės veikėja Paris Hilton, aktorius Jamie Foxxas ar boksininkas Floydas Mayweatheris. VŽ fotomontažas iš „Scanpix“ nuotr.
Kai garsenybės, labiau žinomos dėl dalyvavimo realybės šou laidose, o ne dėl finansinio išprusimo, pradeda reklamuoti vieną konkrečią investavimo priemonę, galite neabejoti – burbulas tikrai yra.

Ir jis tikrai akivaizdus kriptovaliutų leidyboje, kuri pastaruoju metu sparčiai populiarėja kaip lėšų pritraukimo būdas. Verslo rengiamus pirminius kriptovaliutų siūlymus (angl. Initial coin offering, ICO) dabar reklamuoja tokios pasaulinės žvaigždės kaip visuomenės veikėja Paris Hilton, aktorius Jamie Foxxas ar boksininkas Floydas Mayweatheris. Įžymybės socialiniuose tinkluose reiškia atvirą palaikymą vienam ar kitam ICO.

ICO yra procesas, kai įmonė išleidžia savo kriptovaliutą ir jos vienetus išplatina už įprastas valiutas ar kriptovaliutas, pavyzdžiui, antrą pagal populiarumą pasaulyje „Ethereum“ valiutą. Daugeliu atvejų naujoji kriptovaliuta vėliau cirkuliuoja ją išleidusios bendrovės sukurtoje platformoje – už juos gali įsigyti tam tikrų prekių ar paslaugų.

52795
130817
52791