Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą

Publikuota: 2018-04-19
Stendas Varšuvos Šopeno oro uoste, kviečiantis aplankyti Vilnių.
valstybinio turizmo departamento nuotr.
Stendas Varšuvos Šopeno oro uoste, kviečiantis aplankyti Vilnių. valstybinio turizmo departamento nuotr.

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir kainuos 11.900 Eur.

Šešiuose dinaminiuose stenduose Šopeno oro uosto patikros zonoje bei „Duty Free“ zonoje keleiviai gali išvysti kvietimus aplankyti Vilnių, Kauną bei Palangą, t.y. tuos miestus, su kuriais Varšuvą šių metų turistinį sezoną jungs tiesioginiai skrydžiai.

„Lenkijos turistas, pasirenkantis savo atostogoms Lietuvą, keičiasi – sulaukiame vis daugiau jaunų, šiuolaikiškų turistų, šeimų. Jiems aktualios laisvalaikio, aktyvaus turizmo galimybės, gastronominės patirtys. Todėl ieškome naujų būdų reklamuoti savo šalį Lenkijoje“, – pranešime spaudai teigia Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, laikina Valstybinio turizmo departamento vadovė.

Varšuvos oro uostas didžiausias oro uostas Lenkijoje, čia leidžiasi maždaug 40-50% visų Lenkijos oro transporto keleivių. Varšuvos Šopeno oro uoste per dieną įvykdoma apie 300 reguliarių skrydžių. Pernai aptarnauta 17 mln. keleivių.

Planuoja seriją renginių

Pernai bent su viena nakvyne Lietuvos apgyvendinimo įstaigose nakvojo 154.000 lenkų turistų – tiek, kiek gyventojų gyvena Klaipėdoje. Lenkija yra ketvirta pagal turistų skaičių Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka – pernai jos augimas siekė 4,2%.

Siekdamas išlaikyti turistų augimą, prailginti jų viešnagės trukmę, skatinti atrasti Lietuvos regionus, Turizmo departamentas balandžio pabaigoje organizuoja ir Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginių seriją: Liubline (balandžio 24 d.), Torunėje (balandžio 25 d.) ir Varšuvoje (balandžio 26 d.).

Renginiuose Lietuvos turizmo informacijos centrai bei turizmo paslaugų tiekėjai Lenkijos turizmo profesionalams bei žiniasklaidai pristatys atnaujintus turizmo maršrutus, poilsio ir sveikatingumo paslaugas, naujus turizmo objektus ar renginius.

Vidutinė lenkų turistų viešnagės Lietuvoje trukmė yra dvi nakvynės. Siekiant ją pailginti, renginių metu bus akcentuojamos apgyvendinimo galimybės įvairiuose Lietuvos regionuose bei Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui skirti renginiai: Šimtmečio dainų šventė „Vardan tos“, pajūrio „Jūros šventė“, „Hanza dienos“ Kaune.

Renginiai Lenkijoje finansuojami ES lėšomis ir kainuos 14.800 Eur.

FOTOGALERIJA Varšuvos oro uoste – Lietuvos reklaminė kampanija (3 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03
Šiaulių bankas išsirinko reklamos partnerius

Šiaulių bankas pasirinko reklamos partnerius – sutartis pasirašyta su banko skelbtą kūrybinių paslaugų...

Rinkodara
2018.07.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau