Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą

Publikuota: 2018-04-19
Stendas Varšuvos Šopeno oro uoste, kviečiantis aplankyti Vilnių.
valstybinio turizmo departamento nuotr.
Stendas Varšuvos Šopeno oro uoste, kviečiantis aplankyti Vilnių. valstybinio turizmo departamento nuotr.

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir kainuos 11.900 Eur.

Šešiuose dinaminiuose stenduose Šopeno oro uosto patikros zonoje bei „Duty Free“ zonoje keleiviai gali išvysti kvietimus aplankyti Vilnių, Kauną bei Palangą, t.y. tuos miestus, su kuriais Varšuvą šių metų turistinį sezoną jungs tiesioginiai skrydžiai.

„Lenkijos turistas, pasirenkantis savo atostogoms Lietuvą, keičiasi – sulaukiame vis daugiau jaunų, šiuolaikiškų turistų, šeimų. Jiems aktualios laisvalaikio, aktyvaus turizmo galimybės, gastronominės patirtys. Todėl ieškome naujų būdų reklamuoti savo šalį Lenkijoje“, – pranešime spaudai teigia Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, laikina Valstybinio turizmo departamento vadovė.

Varšuvos oro uostas didžiausias oro uostas Lenkijoje, čia leidžiasi maždaug 40-50% visų Lenkijos oro transporto keleivių. Varšuvos Šopeno oro uoste per dieną įvykdoma apie 300 reguliarių skrydžių. Pernai aptarnauta 17 mln. keleivių.

Planuoja seriją renginių

Pernai bent su viena nakvyne Lietuvos apgyvendinimo įstaigose nakvojo 154.000 lenkų turistų – tiek, kiek gyventojų gyvena Klaipėdoje. Lenkija yra ketvirta pagal turistų skaičių Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka – pernai jos augimas siekė 4,2%.

Siekdamas išlaikyti turistų augimą, prailginti jų viešnagės trukmę, skatinti atrasti Lietuvos regionus, Turizmo departamentas balandžio pabaigoje organizuoja ir Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginių seriją: Liubline (balandžio 24 d.), Torunėje (balandžio 25 d.) ir Varšuvoje (balandžio 26 d.).

Renginiuose Lietuvos turizmo informacijos centrai bei turizmo paslaugų tiekėjai Lenkijos turizmo profesionalams bei žiniasklaidai pristatys atnaujintus turizmo maršrutus, poilsio ir sveikatingumo paslaugas, naujus turizmo objektus ar renginius.

Vidutinė lenkų turistų viešnagės Lietuvoje trukmė yra dvi nakvynės. Siekiant ją pailginti, renginių metu bus akcentuojamos apgyvendinimo galimybės įvairiuose Lietuvos regionuose bei Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui skirti renginiai: Šimtmečio dainų šventė „Vardan tos“, pajūrio „Jūros šventė“, „Hanza dienos“ Kaune.

Renginiai Lenkijoje finansuojami ES lėšomis ir kainuos 14.800 Eur.

FOTOGALERIJA Varšuvos oro uoste – Lietuvos reklaminė kampanija (3 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Walmart“ investicijų pliūpsnis – į maistomatus

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos milžinė „Walmart“ paleido kelias akį traukiančias reklamas,...

Kaune – ginčas tarp savivaldybės ir stotelių stogines įrengusios bendrovės 5

Viešojo transporto stotelių stogines Kaune įrengusi bendrovė „Reklamos arka“ ir Kauno savivaldybė teisme...

Rinkodara
2018.12.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau