2022-09-17 17:58

Europos krepšinio čempionatą įsijungė pusė Lietuvos

Žygimanto Gedvilos ( „BNS Foto“) nuotr.
Žygimanto Gedvilos ( „BNS Foto“) nuotr.
Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Europos krepšinio čempionate jau stebėjo beveik 1,5 milijono šalies gyventojų arba daugiau nei pusė Lietuvos, rodo „Kantar“ duomenys. Aukščiausią, 15,8% laidos reitingą pasiekė lemtingosios rungtynės Lietuva–Ispanija, po kurių mūsų rinktinė užbaigė savo varžybas čempionate.

Didelę auditoriją subūrė prie TV ekranų ir Lietuvos dvikova su Slovėnija, taip pat su Vengrija – šių laidų konsoliduotas reitingas viršijo 13%, mačai su Vokietija bei Bosnija–Hercogovina sulaukė per 10% įsitraukusios auditorijos. 

„Krepšinis rugsėjo pirmoje pusėje išties karaliavo ekranuose. Žaidžiant lemiamas rungtynes su ispanais, kas antras TV žiūrovas buvo įsijungęs šią transliaciją. Lietuvos rinktinei aštuntfinalyje užbaigus savo dalyvavimą čempionate, sirgalių dėmesys, nebeturint savo komandos, natūraliai ima slopti, tačiau neabejotinai krepšinio transliacijos jau pateks ir į rugsėjo, ir į metinį populiariausių laidų topą“,  – vertina Lina Petraitienė, „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė. 

Europos vyrų krepšinio čempionatas yra rengiamas jau 41 kartą, šiemet, po penkerių metų pertraukos, „Eurobasket 2022“ vyksta Vokietijoje, Kelne, rugsėjo 1–18 d. Lietuvoje varžybas transliuoja TV3 žiniasklaidos grupės kanalai. 

Nors Europos krepšinio čempionatas šiemet į arenas sugrįžo po itin ilgo laikotarpio – penkerių metų pertraukos, o Lietuvos rinktinė ir krepšinio federacija tradiciškai pasipildė naujais rėmėjais, ne tiek daug prekės ženklų savo komunikacijoje pasitelkia krepšinio žvaigždes.

Tyrimų bendrovė „Kantar“ skaičiuoja, per šį rugpjūtį ir rugsėjo pradžioje transliuotas kontrolines ir čempionato rungtynes daugiausia TV reklamos sekundžių atsiriekė „Biovela“, generalinė Krepšinio federacijos rėmėja.

„Biovela“ taip pat yra viena iš nedaugelio prekės ženklų, kuri savo komunikacijoje pasitelkia rinktinės krepšininkus. Juos matome ir čempionato transliuotojos TV3 klipuose. Socialinėje medijoje krepšinio žvaigždes epizodiškai pasitelkia ir prekybos tinklas „Lidl“.

Plačiau skaitykite čia:

52795
130817
52791