L. Blaževičiūtė: metinius rezultatus lems ketvirtas ketvirtis

Publikuota: 2020-10-04
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Bendrai per 8 šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu periodu pernai, 14-a didžiausių TV kanalų transliavo beveik 3% mažiau reklamos sekundžių.

„Įvertinant pradinį pandemijos šoką ir drastišką reklamos sąstingį per pirmąsias savaites, bendras kritimas tikrai nėra didelis. Jau nuo gegužės pabaigos, birželio pradžios komunikacijos kiekiai pradėjo sparčiau augti ir amortizavo karantino sąstingį“, – VŽ teigia Giedrė Juronienė, tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovė.

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažesnius reklamos sekundžių praradimus nei LNK. Atitinkamai lyginamuoju periodu TV3 transliavo 1,2% mažiau reklamos, kitas grupei priklausantis kanalas TV8 – 2,6%, atitinkamai LNK – 11,4%, BTV – 15,9%.

Labiausiai per aštuonis šių metų mėnesius, lyginant su pernai tuo pat metu, reklamos sekundžių kiekis išaugo rušiskų kanalų grupei „Media One LT“ (buv. „BMA LT“) priklausančiame „Dom Kino“ kanale.

Apie skirtingą reklamdavių elgseną, sustiprėjusias LRT pozicijas ir išaugusią auditoriją skaitykite čia.

Laura Blaževičiūtė, TV3 žiniasklaidos grupės generalinė direktorė, pabrėžia, kad rugpjūtis ir rugsėjis rodo rinkos atsigavimą iki planuotų lygių, tačiau metiniai rezultatai priklausys nuo ketvirto ketvirčio.

„Didžiausias klausimas, kaip vystysis antroji koronaviruso banga, kuri jau prasidėjo, ir kokių sprendimų imsis Vyriausybė valdant situaciją. Prasidedant rudeniui, didžiausias prioritetas išlieka darbuotojų saugumas, sklandaus ir nepertraukiamo darbo organizavimas, nes televizija negali nerodyti. Kartu trūksta situacijos aiškumo, planavimo į priekį, nes klientai labai atsargiai imasi kiekvienos kampanijos“, – pažymi L. Blaževičiūtė.

Zita Sarakienė , LNK generalinė direktorė, pabrėžia, kad didžiausią smūgį fiksavo balandį ir gegužę, kai pajamos krito per 30%, o reklamos užsakymus atšaukė ne tik tie verslai, kurių veikla buvo apribota.

nuotrauka::1

„Ekonominis neapibrėžtumas palietė absoliučiai visas įmones. Mes, kaip ir visi kiti rinkos dalyviai žaibiškai reagavome į krizę. Visomis priemonėmis stengėmės atlaikyti didžiulį smūgį, nes nežinojome, kas laukia ateityje. Nežinome ir dabar. Sunku prognozuoti rudens pardavimus, kadangi vėl įsisiūbuojanti epidemijos banga situaciją gali keisti iš esmės. Nors dabar jaučiamas nedidelis pagerėjimas, tačiau užsibrėžtų tikslų, panašu, nepavyks įvykdyti“, – svarsto Z. Sarakienė.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
EK kviečia teikti paraiškas siekdama remti žiniasklaidos laisvę

Europos Komisija (EK) paskelbė 3,9 mln. Eur vertės kvietimą teikti pasiūlymus, siekdama remti žurnalistinius...

Rinkodara
2020.11.26
Kanada ir JK Žiniasklaidos laisvės apdovanojimą skyrė baltarusiams

Pirmasis Žiniasklaidos laisvės apdovanojimas, įsteigtas Jungtinės Karalystės ir Kanados vyriausybių,...

Rinkodara
2020.11.17
A. Jonkus: politikai yra prasčiausi klientai Premium

Su Artūru Jonkumi, komunikacijos ekspertu, kalbamės apie viešųjų ryšių galią, politiką bei patirtį.

Vadyba
2020.11.14
Iš „15min“ portalo vyr. redaktoriaus pareigų pasitraukė R. Celencevičius

Atsistatydino portalo „15min“ vyriausiasis redaktorius Raimundas Celencevičius, tačiau toliau laikinai eis...

Rinkodara
2020.11.13
Kviečia rungtis konkurse „PR Lapės“

Prasideda paraiškų priėmimas į kūrybiškiausių ryšių su visuomene ir komunikacijos projektų konkursą „PR Lapės...

Rinkodara
2020.11.10
Laikraščių ir žurnalų leidėjai prašo valstybės pagalbos

Vyriausybei vėl sugriežtinus apribojimus dėl koronaviruso, asociacija „Nacionalinė spauda“ ragina Vyriausybę...

Rinkodara
2020.11.09
Rudens sezoną laikas prie TV pailgėjo

Rudeniop žiūrovai ima vėl praleisti daugiau laiko prie TV ekranų – spalį Lietuvos gyventojas per parą prie...

Rinkodara
2020.11.07
LRT turi naują atstovę ryšiams su visuomene 2

Nacionalinio transliuotojo LRT atstove ryšiams su visuomene pradeda dirbti Miglė Savickaitė, pakeisdama iki...

Rinkodara
2020.11.04
Skaitmeninės agentūros: nerimo netrūksta, bet tai galimybių metas Premium

Šiemetė pandemija sujaukė reklamos rinką, tačiau skaitmeninėms agentūroms atvėrė naujų galimybių.

Rinkodara
2020.11.04
„Epic Games“ prieš technologijų titanus: Dovydo ir dviejų Galijotų kova Premium 1

JAV žaidimų kūrėja ir leidėja „Epic Games“, pakilusi į kovą su daug kartų už save didesnėmis korporacijomis...

Technologijos
2020.11.01
Rinkimuose – svarus matomumo koziris

Analizuojant rinkimų rezultatus ir kandidatų į Seimą komunikaciją bei matomumą žiniasklaidoje, matyti, kad...

Rinkodara
2020.10.31
BBC paskelbė naujas gaires darbuotojų pasisakymams socialiniuose tinkluose

Britų visuomeninis transliuotojas BBC ketvirtadienį pristatė naujas nešališkumo gaires, sulaukęs kaltinimų,...

Rinkodara
2020.10.29
„RTR Planeta“ retransliavimas gali būti laikinai sustabdytas

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – LRTK) trečiadienį nusprendė pradėti procedūrą dėl Lietuvoje...

Rinkodara
2020.10.28
Naujasis Seimas – kitokio lygmens politinė retorika Premium 1

Komunikacijos ekspertai pažymi, kad rinkimų rezultatai rodo, jog visuomenė yra pavargusi nuo dabartinės...

Rinkodara
2020.10.27
P. Senūta: nuo karštakošiškų sprendimų iki nuosaikumo su „Lidl“ Premium

Kūrybinės reklamos agentūros dėl pandemijos, skaudžiausiai smogusios turizmo ir maitinimo sektoriams, labai...

Rinkodara
2020.10.26
Komunikacijos arkliukas Seimo rinkimuose: dėlioja pliusus ir minusus Premium 1

Po pirmojo turo ryškiausią šuolį vertinant matomumą žiniasklaidoje skaičiuoja Laisvės partijos atstovai, rodo...

Rinkodara
2020.10.22
Seimo rinkimų antrasis turas: stiprių veidų koziris Premium 1

Nors Seimo rinkimų pirmasis turas ir baigėsi konservatorių pergale, šiandien ir politikai, ir politologai...

Rinkodara
2020.10.15
LRT biudžetas kitąmet turėtų didėti beveik 7,5 mln. Eur

Nacionalinio transliuotojo LRT biudžetas kitąmet turėtų siekti 53,794 mln. Eur, tai beveik 7,5 mln. daugiau...

Rinkodara
2020.10.14
Žiniasklaidos didieji duomenys verslo sprendimams 1

Ar gali būti taip, kad vartodami bet kokią informaciją dideliais kiekiais, galime pradėti kvailėti? Nors mūsų...

Rinkodara
2020.10.14
M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje Premium 30

Ateinančios beveik dvi savaitės partijoms, besivaržančioms dėl didesnio mandatų skaičiaus Seime, bus...

Rinkodara
2020.10.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus