2020-10-04 23:41

L. Blaževičiūtė: metinius rezultatus lems ketvirtas ketvirtis

Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Bendrai per 8 šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu periodu pernai, 14-a didžiausių TV kanalų transliavo beveik 3% mažiau reklamos sekundžių.

„Įvertinant pradinį pandemijos šoką ir drastišką reklamos sąstingį per pirmąsias savaites, bendras kritimas tikrai nėra didelis. Jau nuo gegužės pabaigos, birželio pradžios komunikacijos kiekiai pradėjo sparčiau augti ir amortizavo karantino sąstingį“, – VŽ teigia Giedrė Juronienė, tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovė.

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažesnius reklamos sekundžių praradimus nei LNK. Atitinkamai lyginamuoju periodu TV3 transliavo 1,2% mažiau reklamos, kitas grupei priklausantis kanalas TV8 – 2,6%, atitinkamai LNK – 11,4%, BTV – 15,9%.

Labiausiai per aštuonis šių metų mėnesius, lyginant su pernai tuo pat metu, reklamos sekundžių kiekis išaugo rušiskų kanalų grupei „Media One LT“ (buv. „BMA LT“) priklausančiame „Dom Kino“ kanale.

Apie skirtingą reklamdavių elgseną, sustiprėjusias LRT pozicijas ir išaugusią auditoriją skaitykite čia.

Laura Blaževičiūtė, TV3 žiniasklaidos grupės generalinė direktorė, pabrėžia, kad rugpjūtis ir rugsėjis rodo rinkos atsigavimą iki planuotų lygių, tačiau metiniai rezultatai priklausys nuo ketvirto ketvirčio.

„Didžiausias klausimas, kaip vystysis antroji koronaviruso banga, kuri jau prasidėjo, ir kokių sprendimų imsis Vyriausybė valdant situaciją. Prasidedant rudeniui, didžiausias prioritetas išlieka darbuotojų saugumas, sklandaus ir nepertraukiamo darbo organizavimas, nes televizija negali nerodyti. Kartu trūksta situacijos aiškumo, planavimo į priekį, nes klientai labai atsargiai imasi kiekvienos kampanijos“, – pažymi L. Blaževičiūtė.

Zita Sarakienė , LNK generalinė direktorė, pabrėžia, kad didžiausią smūgį fiksavo balandį ir gegužę, kai pajamos krito per 30%, o reklamos užsakymus atšaukė ne tik tie verslai, kurių veikla buvo apribota.

Zita Sarakienė, UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Ekonominis neapibrėžtumas palietė absoliučiai visas įmones. Mes, kaip ir visi kiti rinkos dalyviai žaibiškai reagavome į krizę. Visomis priemonėmis stengėmės atlaikyti didžiulį smūgį, nes nežinojome, kas laukia ateityje. Nežinome ir dabar. Sunku prognozuoti rudens pardavimus, kadangi vėl įsisiūbuojanti epidemijos banga situaciją gali keisti iš esmės. Nors dabar jaučiamas nedidelis pagerėjimas, tačiau užsibrėžtų tikslų, panašu, nepavyks įvykdyti“, – svarsto Z. Sarakienė.

Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791