2020-09-29 18:48

TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažiau praradusi reklamos sekundžių nei LNK. Analizuojant televizijų žiūrimumą per šiuos metus, matyti, kad didėja auditorijos išsibarstymas, o į daug metų trukusią LNK ir TV3 konkurencinę kovą dėl lyderystės įsitraukė ir LRT.
  • TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau nei LNK.
  • Į daug metų daug metų trukusią LNK ir TV3 konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT televizija.
  • Komercinėms televizijoms tai – spaudimas, kuris turėtų skatinti siūlyti įdomesnį, įvairesnį turinį.
  • Rugpjūtis ir rugsėjis rodo rinkos atsigavimą, tačiau metiniai rezultatai priklausys nuo ketvirto ketvirčio.
  • Pavasarinis pajamų praradimas reikšmingesnis nei vasaros šuolis.
  • Kalėdinės kampanijos šiais metais prasidės anksčiau ir prie tradicinių žaidėjų matysime stipriai augantį prekybos internetu dalyvių skaičių.
  • Jau dabar fiksuoja 50% daugiau e. komercijos ženklų TV reklamoje.

Giedrė Juronienė, tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovė, skaičiuoja, kad per 8 šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu periodu pernai, 14-a didžiausių TV kanalų transliavo beveik 3% mažiau reklamos sekundžių.

52795
130817
52791