TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT

- TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau nei LNK.
- Į daug metų daug metų trukusią LNK ir TV3 konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT televizija.
- Komercinėms televizijoms tai – spaudimas, kuris turėtų skatinti siūlyti įdomesnį, įvairesnį turinį.
- Rugpjūtis ir rugsėjis rodo rinkos atsigavimą, tačiau metiniai rezultatai priklausys nuo ketvirto ketvirčio.
- Pavasarinis pajamų praradimas reikšmingesnis nei vasaros šuolis.
- Kalėdinės kampanijos šiais metais prasidės anksčiau ir prie tradicinių žaidėjų matysime stipriai augantį prekybos internetu dalyvių skaičių.
- Jau dabar fiksuoja 50% daugiau e. komercijos ženklų TV reklamoje.
Giedrė Juronienė, tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovė, skaičiuoja, kad per 8 šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu periodu pernai, 14-a didžiausių TV kanalų transliavo beveik 3% mažiau reklamos sekundžių.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai