„Bigbank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius
„Finansų rinka Lietuvoje yra viena iš konkurencingiausių, palyginti su kitomis Baltijos šalimis, o mes šiuo metu Lietuvoje vykdome aktyvią plėtrą. 2021 m. pradėjome teikti būsto paskolas, metų pradžioje – indėlių paslaugas privatiems ir verslo klientams, ateityje planuojame pasiūlyti dar daugiau paslaugų ir produktų iš kasdienio bankininkystės krepšelio. Norime parodyti savo konkurencinį pranašumą, naujo požiūrio bankininkystę, orientuotą į paslaugų kokybę. Komunikacija, plečiantis tokiu greičiu, yra itin svarbi“, – išplatintame pranešime teigia Rolandas Norvilas, „Bigbank“ Lietuvos filialo vadovas.
Bankas „Bigbank“ įkurtas 1992 m. Estijoje, Tartu. Jis veikia 9-iose Europos šalyse: Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Bulgarijoje, Švedijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Olandijoje ir Lietuvoje.
Pažymima, kad pastaruoju metu „Bigbank“ tikslingai investuoja į prekės ženklo stiprinimą, produktų kūrimą ir populiarinimą.
Praėjusiais metais „Bigbank“ bendras indėlių portfelis augo 42% ir pasiekė 1,94 mlrd. Eur, paskolų portfelis padidėjo 23%, iki 1,67 mlrd. Eur, o neaudituotas pelnas – 25%, iki 40,8 mln. Eur.
Banko pasirinkta partnerė komunikacijos agentūra „more“ teikia ryšių su visuomene, korporatyvinės, krizių, skaitmeninės komunikacijos ir tekstų rašymo paslaugas. Tarp didžiausių „more“ agentūros klientų – buitinės technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinklas „Topo centras“, taip pat „Synergy Finance“, „Nextury Funds“ ir kt.