D. Dundulio fenomenas kitiems vadovams nepasiekiamas
- Vadovai pasidalina į dvi stovyklas. Vieni yra viešos komunikacijos propaguotojai, įmonės vėliavnešiai, kiti – pilkieji kardinolai.
- Vadovas yra ir pavyzdys, jeigu jis visiškai vengia kalbėti viešai – bus sunkiau tai paskatinti daryti ir kolegas.
- Vadovas, kuris sukuria savo prieinamumą, turi ką pasakyti, kalba nešabloniškai, natūraliai bus mėgstamas žiniasklaidos kalbėtojas.
TOP 10 yra po tris prekybos tinklų, bankų ir telekomunikacijos bendrovių vadovus ir vienas degalinių tinklo vadovas, rodo periodiškai „Kartar“ atliekama verslo nuomonės lyderių ir vadovų stebėsena.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai