„Baltic Clipper“ pasirinko komunikacijos partnerius

Bendradarbiavimas apims strateginio ir taktinio konsultavimo paslaugas verslo kelionių komunikacijos klausimais bei strateginių komunikacijos veiksmų įgyvendinimą bendrovės paslaugų verslas verslui (angl. B2B) segmente.
Iki šiol kelionių agentūra neturėjo komunikacijos partnerių.
„Viena iš daugiau kaip 30 metų veikiančios mūsų bendrovės specializacijų – verslo kelionių organizavimas Lietuvoje ir užsienyje. Esame vienas didžiausių šio segmento žaidėjų ir šiuo metu paslaugas teikiame daugiau kaip 700 Lietuvos ir tarptautinių įmonių bei valstybės institucijų. Siekiame dar labiau stiprinti savo prekės ženklo įvaizdį, didinti žinomumą verslo kelionių organizavimo sektoriuje. Ieškojome komunikacijos partnerių, kurie turėtų patirties su B2B sektoriaus komunikacija“, – išplatintame pranešime cituojamas Egidijus Vaišvilas, „Baltic Clipper“ generalinis direktorius.
Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius ir partneris, teigia, kad darbas su „Baltic Clipper“ reiškia galimybę komandos patirtį panaudoti dar vienoje verslo šakoje ir taip toliau augti.
1992 m. veiklą pradėjusi kelionių agentūra „Baltic Clipper“ yra suteikusi paslaugų daugiau kaip 3 mln. klientų. Agentūra yra pasaulinio verslo kelionių aptarnavimo tinklo „BCD Travel“, veikiančio 109 šalyse ir turinčio daugiau nei 13.500 darbuotojų, atstovė Baltijos šalyse, nuo 1996 m. – IATA (Tarptautinės oro vežėjų asociacijos) narė.
Tarp didžiausių „Idea prima“ klientų: koncernas „SBA Grupė“, Medicinos bankas, „Elektrum Lietuva“, „Circle K“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacija, Tarptautinis Šiaulių oro uostas, „Husqvarna“, „Realco“, „Gintarinė vaistinė“, „Akropolis Group“, „Čili Holdings“ ir kiti.
[infogram id="fdae9e15-71bc-40b0-ac5b-9fa06df1e193" prefix="8wi" format="interactive" title="Didžiųjų komunikacijos agentūrų pajamos 2020-2021 m."]