Recesijos nuotaikos reklamos rinkoje dar neįsitvirtino: nežinomybės liko du mėnesiai
- Nepaisant šiemečių turbulencijų, reklamos rinkai Lietuvoje prognozuoja augimą.
- Metų pradžioje matėme daugiau aktyvių reklamos užsakovų.
- Tarp rinką auginusių faktorių – ir pagrindinių TV kanalų grupių užsipildymas reklama.
- Lošimų segmentas – vienas labiausiai augusių per šiuos metus.
- Svarsto, ar didieji reklamos užsakovai „Lidl“ bei „Maxima“ šiemet apsikeis vietomis.
Priešingai, nepaisant itin permainingų metų, Lietuvos reklamos rinka Lietuvoje per šiuos metus tikėtina ūgtels apie 7%. Tokias prielaidas daro žiniasklaidos planavimo agentura „Dentsu“, remdamasi tyrimų bendrovės „Kantar“ 7 mėn. duomenimis, taip pat suplanuotais užsakymais TV reklamai rugsėjui ir spaliui bei prognozėmis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai