2022-09-19 08:45

Recesijos nuotaikos reklamos rinkoje dar neįsitvirtino: nežinomybės liko du mėnesiai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nors metai buvo pilni iššūkių: tebesitęsianti pandemija, prasidėjęs karas, drastiškai augančios energetikos kainos, vis tik panašu, kad tai prekių ženklų nuo reklamos nesustabdė. Nors reklamos rinka paprastai būna viena pirmųjų, kuri pajunta sublogusias verslo nuotaikas, o tuo pačiu ir besitraukiančias komunikacijos apimtis.
  • Nepaisant šiemečių turbulencijų, reklamos rinkai Lietuvoje prognozuoja augimą.
  • Metų pradžioje matėme daugiau aktyvių reklamos užsakovų.
  • Tarp rinką auginusių faktorių – ir pagrindinių TV kanalų grupių užsipildymas reklama.
  • Lošimų segmentas – vienas labiausiai augusių per šiuos metus.
  • Svarsto, ar didieji reklamos užsakovai „Lidl“ bei „Maxima“ šiemet apsikeis vietomis.

Priešingai, nepaisant itin permainingų metų, Lietuvos reklamos rinka Lietuvoje per šiuos metus tikėtina ūgtels apie 7%. Tokias prielaidas daro žiniasklaidos planavimo agentura „Dentsu“, remdamasi tyrimų bendrovės „Kantar“ 7 mėn. duomenimis, taip pat suplanuotais užsakymais TV reklamai rugsėjui ir spaliui bei prognozėmis.

52795
130817
52791