Auditorių išvada: kokybės standarto ženklai – devynioms komunikacijos agentūroms
Veiklos kokybės Standarto sertifikatai vieneriems metams metams suteikti šioms komunikacijos agentūroms: „Adverum“, „Agency 1323“, „Bosanova“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „PR Service“ ir „Publicum Financial Communication“.
„Tai yra griežtas ir detalus vertinimas, apimantis daug aspektų, kaip komunikacijos įmonės atitinka asociacijos įdiegtus veiklos kokybės standarto reikalavimus. Agentūros pateikė reikalautus dokumentus ir ataskaitoje konstatavome, kad visos devynios Komunikacijos industrijos asociacijos narės atitinka privalomuosius kokybės standarto kriterijus ir joms suteikti veiklos kokybės standarto ženklai – Atsakinga agentūra, Skaidri agentūra, Atskaitinga agentūra“, – išplatintame pranešime teigia Ilona Matusevičienė, UAB „Nexia JK“ auditor .
Pasak Artūro Jonkaus, KIA Tarybos pirmininko, kasmetinis auditas yra privalomas visiems asociacijos nariams. Jis patikrina ir patvirtina, ar asociacijos nariai veikia laikydamiesi skaidrumo ir atskaitomybės reikalavimų.
„Šis Standartas veikia kaip teikiamų paslaugų kokybės garantas, kuris užtikrina, kad jį turinčios komunikacijos agentūros įsipareigoja ne tik užsakovui, bet visai rinkai, ir savo veikloje vadovaujasi asociacijos patvirtintu Etikos kodeksu. Šis Standartas padeda užsakovams atsakingai rinktis komunikacijos partnerius“, – sako A. Jonkus.
Asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi.
Pasak KIA, veiklos kokybės Standarto poreikis kilo prieš daugiau kaip 5 m., stebint komunikacijos rinkoje pasitaikydavusią ydingą praktiką, kai būdavo dirbtinai išpučiamos įmonių apyvartos, dirbama su tarpusavyje konkuruojančiais klientais, vykdomi komentarų „karai“ naujienų portaluose.