2021-06-04 14:49

„PR Impact Awards 2021“ finale – 41 projektas

Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.
Konkurso komisija iš 106 šiemet konkurse dalyvaujančių komunikacijos projektų 13-oje kategorijų atrinko 41 finalininką.

Pasak Linos Jakučionienės, „PR Impact Awards 2021“ tarptautinės vertinimo komisijos pirmininkės, šiemet paraiškų autoriai daugiau dėmesio skyrė komunikacijos sukuriamos vertės pagrindimui ir tai demonstravo ne tik per kiekybinius rodiklius, bet ir per realiai sukurtą poveikį organizacijai ir jos suinteresuotosioms šalims „Finale matome projektus, kurie rodo stipriausią komunikacijos poveikio ir skaičių sinergiją“, – komentuoja L. Jakučionienė.

Šių metų konkurso naujovė – paraiškose pateiktą informaciją tikrino ir žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“.

„Tikrinome projektų autorių nurodytus pasiektų auditorijų skaičius ir panašią informaciją. Netikslumų radome tik kampanijų naudai – taip greičiausiai nutiko dėl to, kad stebime daugiau šaltinių, nei jie ar jų monitoringo tiekėjai“, – pažymi Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ duomenų sprendimų ir analizės vadovė.

„PR Impact Awards 2021“ yra jungtinis Komunikacijos industrijos asociacijos, atstovaujančios agentūras, ir Lietuvos komunikacijos asociacijos, vienijančios specialistus, projektas.

Renginio metu bus įteikta 16 apdovanojimų: be minėtų trylikos kategorijų, dar bus tituluotas Publikos balsas, Originaliausias pristatymas ir tradiciškai paskelbta Metų agentūra, kuria pernai tapo Komunikacijos industrijos asociacijos narė „Integrity PR“.

[infogram id="03142b88-fde0-45bd-aebb-8f2a52e21821" prefix="LSi" format="interactive" title="PR_impact"]

Taip pat renginio metu bus paskelbti dar trijų specialiųjų nominacijų laimėtojai: „Išbandymas viešumu“, „Metų komunikatorius“ ir „Verslo nuomonės lyderis“.

[infogram id="c3763288-1d3d-4dfe-b0ec-68af557ea86d" prefix="TU4" format="interactive" title="Nuomones_lyderiai"]

52795
130817
52791