Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

Publikuota: 2021-01-07
Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas Baltijos šalims ir Vokietijai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas Baltijos šalims ir Vokietijai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius, ir Jolanta Bivainytė, „Maxima“ generalinė direktorė, rodo žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ 2020 m. tyrimas.

„Išanalizavome per 5.300 publikacijų su 150-ies vadovų citatomis iš bankų, mažmeninės prekybos, telekomunikacijų rinkų. Šiais metais tyrimą išplėtėme ir papildomai įtraukėme nekilnojamo turto sektorių. Tai leido išskirti ryškiausius ir dažniausiai cituotus verslo lyderius“, – išplatintame pranešime pažymi Jūratė Stankuvienė, „Mediaskopo“ vadovė.

Daugiausiai šiemet žiniasklaidoje kalbėjo P. Masiulis, cituotas 455 kartų. Antrąją vietą pagal pasisakymų skaičių su 397 citatomis užima J. Bivainytė, o trečiąją – bendrovės „Bitė Lietuva“ vadovas Pranas Kuisys su 262 citatomis.

nuotrauka::1nocrop

Pasak „Mediaskopo“, P. Masiulis laikėsi atviros komunikacijos ir ėmėsi lyderystės: viešai deklaravo, kad išsaugos visas darbo vietas ir nemažins atlyginimų, kalbėjo apie pagalbą medikams, smulkiojo verslo rėmimą, reklamos biudžeto peržiūrėjimą Lietuvos žiniasklaidos naudai ir socialinės atsakomybės svarbą.

Tai įvertino ir profesionalai – birželio mėn. vykusiuose apdovanojimuose „PR Impact Awards 2020“ jis buvo pripažintas „Verslo nuomonės lyderiu 2020“. Be to, rugpjūčio mėnesį P. Masiulio vadovaujama bendrovė „Tele2“ pripažinta geidžiamiausiu technologijų sektoriaus darbdaviu „Verslo žinių“ skelbtuose „Geidžiamiausio darbdavio“ rinkimuose.

J. Stankuvienė pastebi, kad 2019-aisiais vadovai daugiausia cituoti bendrovių valdymo ir ekspertinėmis temomis. Tačiau koronavirusas 2020-aisiais iš esmės apvertė šią situaciją ir iškėlė socialinės atsakomybės temą, kuria pasisakė visi trys minėtieji lyderiai. Pasisakymų augimas šia tema išaugo kone dvigubai.

Daugiausia apie socialinę atsakomybę kalbėjo prekybos tinklų ir vaistinių vadovai. Labiausiai iš jų išsiskyrė J. Bivainytė ir ketvirtoje reitingo vietoje esanti „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė.

Nors socialinė atsakomybė 2020-aisiais buvo vyraujanti tema, kai kurie vadovai nuosekliai laikėsi ekspertinės komunikacijos. Ryškiausi šios krypties lyderiai 2020-aisiais buvo draudimo bendrovės „Gjensidige“ generalinis direktorius Marius Jundulas, statybų bendrovės „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis bei prekybos tinklo „Norfa“ valdytojas Dainius Dundulis.

Tyrimo metu išanalizuota virš 250 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių: nacionaliniai ir regioniniai leidiniai, interneto bei naujienų agentūrų pranešimai, radijo ir TV laidų informacija. Iš viso tyrime peržiūrėtos 4.530 vadovų citatos, 5.304-iose publikacijose, reportažuose ir laidose. Į tyrimą neįtraukti užsakomieji pranešimai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Veiklos kokybės sertifikatai – aštuonioms agentūroms

Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) įdiegto veiklos kokybės Standarto sertifikatai 2021-iems metams...

Rinkodara
2021.01.26
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks...

Rinkodara
2021.01.07
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07
Dizaino agentūra „Moon Troops“ keičia pavadinimą 2

Pakuočių ir prekės ženklų dizaino agentūra „Moon Troops“ pakeitė pavadinimą į „Bold brands“.

Rinkodara
2021.01.07
Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis,...

Rinkodara
2021.01.07
„Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos...

Rinkodara
2021.01.05
„Tele2“ ir „Telia Lietuvos“ dvikova nustūmė prekybininkus Premium

Sugriežtėjęs karantinas nesustabdė šventinės komunikacijos: per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž...

Rinkodara
2021.01.05
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji Premium

Kitąmet reikės dar daugiau greičio ir gebėjimo adaptuotis, o daugiausia laimės tie, kurie ras būdų išnaudoti...

Rinkodara
2021.01.02
Reklamos rinka: gyvename sprinto laikais, ne maratono Premium 1

Pasaulinės pandemijos sudrebinti metai iš verslo pareikalavo greitos reakcijos, gebėjimo persiorientuoti ir...

Rinkodara
2021.01.01
Karantino grimasos: pavargome ir nuo nuotolinio darbo, ir nuo vaikų Premium 15

Baltijos šalių vartotojų nuostatos keičiasi: per antrąjį karantiną jau nebe taip norime leisti laiką su...

Rinkodara
2020.12.28
Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug Premium 1

Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos...

Rinkodara
2020.12.27
Nauji vadovai: pokyčiai rinkodaros ir komunikacijos komandose Premium

Šiais sudėtingais pandemijos metais rokiruočių nei įmonių rinkodaros, komunikacijos skyriuose, nei agentūrose...

Rinkodara
2020.12.25
Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir...

Rinkodara
2020.12.22
Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko esamus komunikacijos partnerius

Viešųjų ryšių paslaugas Vilniaus miesto savivaldybei teiks komunikacijos agentūra „co:agency“.

Rinkodara
2020.12.21
Kaip keitėsi Baltijos šalių vartotojų elgsena per karantiną

Kiek pirmojo karantino metu Lietuvos gyventojų ėmė gyventi sveikiau, tiek pat nukrypo ir į priešingą pusę,...

Rinkodara
2020.12.21
Išleista Rinkodaros sektoriaus apžvalga

„Verslo žinios“ trečius metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.12.21
Sugriežtėjęs karantinas šventinės reklamos nesustabdė Premium

Per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pat metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo 5,5%, o...

Rinkodara
2020.12.21
Tarp geriausių Europos komunikacijos kampanijų – lietuviški darbai 1

Europos komunikacijos ir ryšių su visuomene kampanijų konkurse „European Excellence Awards“ apdovanojimus...

Rinkodara
2020.12.12
Ž. Fomova: vieni laimi, kitiems tenka persiorientuoti Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prognozuoja, kad šiemetiniai rodikliai kris apie 20%, tačiau...

Rinkodara
2020.12.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus