Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis, Tele2 generalinis direktorius, ir Jolanta Bivainytė, Maxima generalinė direktorė, rodo žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės Mediaskopas 2020 m. tyrimas.
Išanalizavome per 5.300 publikacijų su 150-ies vadovų citatomis iš bankų, mažmeninės prekybos, telekomunikacijų rinkų. Šiais metais tyrimą išplėtėme ir papildomai įtraukėme nekilnojamo turto sektorių. Tai leido išskirti ryškiausius ir dažniausiai cituotus verslo lyderius, išplatintame pranešime pažymi Jūratė Stankuvienė, Mediaskopo vadovė.
Daugiausiai šiemet žiniasklaidoje kalbėjo P. Masiulis, cituotas 455 kartų. Antrąją vietą pagal pasisakymų skaičių su 397 citatomis užima J. Bivainytė, o trečiąją bendrovės Bitė Lietuva vadovas Pranas Kuisys su 262 citatomis.
nuotrauka::1nocrop
Pasak Mediaskopo, P. Masiulis laikėsi atviros komunikacijos ir ėmėsi lyderystės: viešai deklaravo, kad išsaugos visas darbo vietas ir nemažins atlyginimų, kalbėjo apie pagalbą medikams, smulkiojo verslo rėmimą, reklamos biudžeto peržiūrėjimą Lietuvos žiniasklaidos naudai ir socialinės atsakomybės svarbą.
Tai įvertino ir profesionalai birželio mėn. vykusiuose apdovanojimuose PR Impact Awards 2020 jis buvo pripažintas Verslo nuomonės lyderiu 2020. Be to, rugpjūčio mėnesį P. Masiulio vadovaujama bendrovė Tele2 pripažinta geidžiamiausiu technologijų sektoriaus darbdaviu Verslo žinių skelbtuose Geidžiamiausio darbdavio rinkimuose.
J. Stankuvienė pastebi, kad 2019-aisiais vadovai daugiausia cituoti bendrovių valdymo ir ekspertinėmis temomis. Tačiau koronavirusas 2020-aisiais iš esmės apvertė šią situaciją ir iškėlė socialinės atsakomybės temą, kuria pasisakė visi trys minėtieji lyderiai. Pasisakymų augimas šia tema išaugo kone dvigubai.
Daugiausia apie socialinę atsakomybę kalbėjo prekybos tinklų ir vaistinių vadovai. Labiausiai iš jų išsiskyrė J. Bivainytė ir ketvirtoje reitingo vietoje esanti Eurovaistinės valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė.
Nors socialinė atsakomybė 2020-aisiais buvo vyraujanti tema, kai kurie vadovai nuosekliai laikėsi ekspertinės komunikacijos. Ryškiausi šios krypties lyderiai 2020-aisiais buvo draudimo bendrovės Gjensidige generalinis direktorius Marius Jundulas, statybų bendrovės Hanner vadovas Arvydas Avulis bei prekybos tinklo Norfa valdytojas Dainius Dundulis.
Tyrimo metu išanalizuota virš 250 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių: nacionaliniai ir regioniniai leidiniai, interneto bei naujienų agentūrų pranešimai, radijo ir TV laidų informacija. Iš viso tyrime peržiūrėtos 4.530 vadovų citatos, 5.304-iose publikacijose, reportažuose ir laidose. Į tyrimą neįtraukti užsakomieji pranešimai.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti