Šiaulių bankas turi naują rinkodaros direktorių

Publikuota: 2019-02-25
Paulius Pocius tapo Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Paulius Pocius tapo Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi tapo Paulius Pocius, pastarąjį pusmetį dirbęs nekilnojamojo turto bendrovėje „Citus“, kiek anksčiau – AB „Grigeo“.

„Bankinis sektorius visada atrodė įdomus. Prekės ženklai, kuriems klientai paprastai būna lojalūs daugelį metų, yra ypatingai kompleksiški ir nuoseklūs. Džiaugiuosi galėdamas pradėti darbą bankų sektoriuje, o ypač Šiaulių banke, nes jo šaknys – lietuviškos. Tikiuosi savo patirtimi ir žiniomis prisidėti prie banko tikslų įgyvendinimo“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Pocius.

Jis rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 m. skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki nekilnojamojo turto rinkodaros. 2018 m. p. Pocius pateko tarp 10 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamų „Metų CMO“ finalininkų.

Vytautas Sinius, Šiaulių banko administracijos vadovas, kalbėdamas apie p. Pociaus prisijungimą pabrėžia, kad viliasi, jog įvairiuose sektoriuose kaupta rinkodaros patirtis padės bankui toliau stiprinti prekės ženklą bei kurti dar didesnę vertę banko klientams ir investuotojams.

1992 m. įsteigtas Šiaulių bankas – didžiausias lietuviško kapitalo bankas. Šiaulių bankas klientus aptarnauja 63-iuose klientų aptarnavimo padaliniuose 38 Lietuvos miestuose. Banko akcijos įtrauktos į NASDAQ biržos Baltijos Oficialųjį prekybos sąrašą.

VŽ rašė, kad pastaruosius 12 m. banko Rinkodaros ir komunikacijos departamentui vadovavusi Daiva Grikšienė šį vasarį nusprendė palikti šias pareigas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
Komunikacijos agentūra „Bosanova“ turi naują vadovą 2

Komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovu tapo Vytautas Matulevičius, kartu keičiasi ir bendrovės akcininkų...

Rinkodara
2019.03.07
10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai 8

„Metų CMO“ komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas jų pretenduoja tapti...

Rinkodara
2019.03.07
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko komunikacijos partnerius

Didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko naujus komunikacijos...

Rinkodara
2019.03.06
Didžiausius atlyginimus šį sausį mokėjusios komunikacijos agentūros 4

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kad tarp ryšių su visuomene bendrovių didžiausią atlyginimą šį sausį, kaip...

Rinkodara
2019.03.06
Tarp dalyvių „Password 2019“ – pusšimtis paraiškų 1

Į efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos konkursą „Password 2019“ pateiktos 48 paraiškos. Konkurso...

Rinkodara
2019.03.06
„Deeper“, „Good one“ ir „TeleSoftas“ – FT sąraše tarp sparčiausiai augusių įmonių 1

Didžiosios Britanijos leidinio „Financial Times“ (FT) sudaromame sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP1000...

Rinkodara
2019.03.05
Medijų ir komunikacijų lyderiai: 2019-ieji lūžio, integracijos ir asmeninio turinio metai Premium

Rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriui praėjusieji nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos...

Rinkodara
2019.03.05
IKEA įkvėpimo šaltinis – paprastų žmonių namai 1

Prieš ateidami į naują rinką, tarptautiniai tinklai atlieka namų darbus ir gerai išsianalizuoja situaciją...

Rinkodara
2019.03.04
„Keliauk Lietuvoje“ vadovas – apie ambicijas pritraukti 3 mln. užsieniečių, „Real is Beautiful“ likimą ir finansinę nežinomybę Premium 3

Nuo šių metų Lietuvos kaip turizmo krypties reklama užsienyje rūpinasi naujai įsteigta VšĮ „Keliauk...

Paslaugos
2019.03.04
„Sainsbury‘s“ istorija: kaip britų prekybos centras tapo skonio ikona 1

Daugybė prekių ženklų-ikonų gimė ne dėl pribloškiančio kūrybingumo, bet dėl savo tikrosios pozicijos suradimo...

Rinkodara
2019.03.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau