Šiaulių bankas turi naują rinkodaros direktorių

Publikuota: 2019-02-25
Paulius Pocius tapo Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Paulius Pocius tapo Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi tapo Paulius Pocius, pastarąjį pusmetį dirbęs nekilnojamojo turto bendrovėje „Citus“, kiek anksčiau – AB „Grigeo“.

„Bankinis sektorius visada atrodė įdomus. Prekės ženklai, kuriems klientai paprastai būna lojalūs daugelį metų, yra ypatingai kompleksiški ir nuoseklūs. Džiaugiuosi galėdamas pradėti darbą bankų sektoriuje, o ypač Šiaulių banke, nes jo šaknys – lietuviškos. Tikiuosi savo patirtimi ir žiniomis prisidėti prie banko tikslų įgyvendinimo“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Pocius.

Jis rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 m. skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki nekilnojamojo turto rinkodaros. 2018 m. p. Pocius pateko tarp 10 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamų „Metų CMO“ finalininkų.

Vytautas Sinius, Šiaulių banko administracijos vadovas, kalbėdamas apie p. Pociaus prisijungimą pabrėžia, kad viliasi, jog įvairiuose sektoriuose kaupta rinkodaros patirtis padės bankui toliau stiprinti prekės ženklą bei kurti dar didesnę vertę banko klientams ir investuotojams.

1992 m. įsteigtas Šiaulių bankas – didžiausias lietuviško kapitalo bankas. Šiaulių bankas klientus aptarnauja 63-iuose klientų aptarnavimo padaliniuose 38 Lietuvos miestuose. Banko akcijos įtrauktos į NASDAQ biržos Baltijos Oficialųjį prekybos sąrašą.

VŽ rašė, kad pastaruosius 12 m. banko Rinkodaros ir komunikacijos departamentui vadovavusi Daiva Grikšienė šį vasarį nusprendė palikti šias pareigas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
„Integrity PR“ pajamas augino skaitmeninė komunikacija

Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ apyvarta pernai augo 50% iki 1,3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos – 29%...

Rinkodara
2019.06.04
„INK agency“ pajamos išaugo, pelnas sumenko

Komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta 2018 m. viršijo 1,42 mln. Eur ir buvo 27% didesnė nei...

Rinkodara
2019.06.04
A. Tapino ir premjero ginčas – ant teismo stalo 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas, išklausęs abiejų pusių – „Laisvės TV“ įkūrėjo, žurnalisto...

Rinkodara
2019.06.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau