2018-10-19 12:33

Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams

Gitanas Nausėda. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gitanas Nausėda. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda suformavo specialistų komandą, padėsiančią rinkimų kampanijos metu.

Rinkimų štabo komunikacijos vadovu tapo Aistis Zabarauskas, buvęs ilgametis agentūros „Integrity PR“ projektų vadovas, strateginės komunikacijos konsultacijoms ir taktiniam įgyvendinimui pasirinkta agentūra „Idea prima“.

Ponas Nausėda iš pretendentų į prezidentus pirmasis pristatė savo komunikacijos komandą.

„Laukia didelis darbas operatyviai ir aiškiai informuoti gyventojus apie mūsų komandos matomas šalies problemas ir galimybes, siūlomus sprendimus mažinti susipriešinimą bei kartu kurti Gerovės valstybę. Džiaugiuosi, kad tai atlikti padės didelę patirtį sukaupę profesionalai“, – Išplatintame pranešime teigia p. Nausėda.

Ponas Zabarauskas bus atsakingas už ryšius su žiniasklaida, komunikacijos kampanijos planavimą, įgyvendinimą ir rezultatyvumą, o agentūros specialistai konsultuos strateginės komunikacijos klausimais ir vykdys konkrečius rinkimų kampanijos projektus.

„Įsitraukimas į prezidento rinkimų kampaniją agentūrai yra ir įvertinimas, ir didelė atsakomybė“, – apie sprendimą prisidėti prie politinės komunikacijos vertina Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius.

„Efektyviai pasiekti daugiau nei 2,5 mln. skirtingų pažiūrų, patirčių, amžiaus, tautybės rinkėjų kaimo vietovėse, gyvenvietėse, miestuose, užsienyje yra rimtas iššūkis. Laukia labai dinamiškas ir įdomus laikotarpis visai mūsų komandai“, – komentavo p. Tamulionis.

„Idea prima“ šiemetiniuose „PR Impact Awards“ išrinkta 2018 metų agentūra.

52795
130817
52791