Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams

Publikuota: 2018-10-19

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda suformavo specialistų komandą, padėsiančią rinkimų kampanijos metu.

Rinkimų štabo komunikacijos vadovu tapo Aistis Zabarauskas, buvęs ilgametis agentūros „Integrity PR“ projektų vadovas, strateginės komunikacijos konsultacijoms ir taktiniam įgyvendinimui pasirinkta agentūra „Idea prima“.

Ponas Nausėda iš pretendentų į prezidentus pirmasis pristatė savo komunikacijos komandą.

„Laukia didelis darbas operatyviai ir aiškiai informuoti gyventojus apie mūsų komandos matomas šalies problemas ir galimybes, siūlomus sprendimus mažinti susipriešinimą bei kartu kurti Gerovės valstybę. Džiaugiuosi, kad tai atlikti padės didelę patirtį sukaupę profesionalai“, – Išplatintame pranešime teigia p. Nausėda.

Ponas Zabarauskas bus atsakingas už ryšius su žiniasklaida, komunikacijos kampanijos planavimą, įgyvendinimą ir rezultatyvumą, o agentūros specialistai konsultuos strateginės komunikacijos klausimais ir vykdys konkrečius rinkimų kampanijos projektus.

„Įsitraukimas į prezidento rinkimų kampaniją agentūrai yra ir įvertinimas, ir didelė atsakomybė“, – apie sprendimą prisidėti prie politinės komunikacijos vertina Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius.

„Efektyviai pasiekti daugiau nei 2,5 mln. skirtingų pažiūrų, patirčių, amžiaus, tautybės rinkėjų kaimo vietovėse, gyvenvietėse, miestuose, užsienyje yra rimtas iššūkis. Laukia labai dinamiškas ir įdomus laikotarpis visai mūsų komandai“, – komentavo p. Tamulionis.

„Idea prima“ šiemetiniuose „PR Impact Awards“ išrinkta 2018 metų agentūra.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 1

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03
Šokiruojanti žinutė reklamoje geriau nei blizgi frazė Premium

Žmonės paprastai dažniau ir aktyviau sureaguoja į žinutę, kuri kalba apie praradimus nei apie galimas naudas.

Rinkodara
2018.10.31
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ – apie pardavimų ir rinkodaros strategijas prie vieno stalo Premium 2

„Bitė Lietuva“ pardavimų augimo modelyje išskiria keturis svarbiausius ingredientus: įmonės kultūrą,...

Rinkodara
2018.10.30
Teismas grąžino buvusį NŽT atstovą spaudai A. Gelžinį į valstybės tarnybą

Buvęs Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) atstovas spaudai Audrius Gelžinis turi būti grąžintas į valstybės...

Vadyba
2018.10.29
Pasikeitė KOMAA valdybos pirmininkė

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA trečiadienį vykusiame Visuotiniame narių susirinkime išrinko...

Rinkodara
2018.10.25
„Kakė Makė“: apie pamokas, naują vardą ir pasaulines ambicijas Premium 9

Iš vaikiškų knygų į prekės ženklą išaugusios „Kakės Makės“ valdytojai perdėlioja ilgalaikę strategiją ir su...

Rinkodara
2018.10.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau