Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams

Publikuota: 2018-10-19

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda suformavo specialistų komandą, padėsiančią rinkimų kampanijos metu.

Rinkimų štabo komunikacijos vadovu tapo Aistis Zabarauskas, buvęs ilgametis agentūros „Integrity PR“ projektų vadovas, strateginės komunikacijos konsultacijoms ir taktiniam įgyvendinimui pasirinkta agentūra „Idea prima“.

Ponas Nausėda iš pretendentų į prezidentus pirmasis pristatė savo komunikacijos komandą.

„Laukia didelis darbas operatyviai ir aiškiai informuoti gyventojus apie mūsų komandos matomas šalies problemas ir galimybes, siūlomus sprendimus mažinti susipriešinimą bei kartu kurti Gerovės valstybę. Džiaugiuosi, kad tai atlikti padės didelę patirtį sukaupę profesionalai“, – Išplatintame pranešime teigia p. Nausėda.

Ponas Zabarauskas bus atsakingas už ryšius su žiniasklaida, komunikacijos kampanijos planavimą, įgyvendinimą ir rezultatyvumą, o agentūros specialistai konsultuos strateginės komunikacijos klausimais ir vykdys konkrečius rinkimų kampanijos projektus.

„Įsitraukimas į prezidento rinkimų kampaniją agentūrai yra ir įvertinimas, ir didelė atsakomybė“, – apie sprendimą prisidėti prie politinės komunikacijos vertina Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius.

„Efektyviai pasiekti daugiau nei 2,5 mln. skirtingų pažiūrų, patirčių, amžiaus, tautybės rinkėjų kaimo vietovėse, gyvenvietėse, miestuose, užsienyje yra rimtas iššūkis. Laukia labai dinamiškas ir įdomus laikotarpis visai mūsų komandai“, – komentavo p. Tamulionis.

„Idea prima“ šiemetiniuose „PR Impact Awards“ išrinkta 2018 metų agentūra.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 7

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
07:24
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
Koncerne „Vikonda“ – naujas komunikacijos vadovas 5

Koncerno „Vikonda“ komunikacijos ir rinkodaros direktoriaus pareigas nuo šiandien pradeda eiti Tomas Želionis.

Rinkodara
2019.01.07
Turizmo sektoriuje – nerimas dėl vėluojančios įsisukti „Keliauk Lietuvoje“ Premium 2

Naujai įkurta VšĮ „Keliauk Lietuvoje“, kuri nuo sausio 1 d. tapo atsakinga už visą Lietuvos, kaip turizmo...

Rinkodara
2019.01.07
Rinkodaros sektoriaus metai: pokyčiai, žvaigždės ir skandalai 1

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriui 2018 metai nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos draudimas,...

Rinkodara
2019.01.02
Ryškiausios šių metų reklamos kampanijos

Bene ryškiausia šių metų reklama Lietuvoje – šalyje pasipiktinimo ir prieštaringų vertinimų, pasaulyje –...

Rinkodara
2018.12.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau