Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams

Publikuota: 2018-10-19

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda suformavo specialistų komandą, padėsiančią rinkimų kampanijos metu.

Rinkimų štabo komunikacijos vadovu tapo Aistis Zabarauskas, buvęs ilgametis agentūros „Integrity PR“ projektų vadovas, strateginės komunikacijos konsultacijoms ir taktiniam įgyvendinimui pasirinkta agentūra „Idea prima“.

Ponas Nausėda iš pretendentų į prezidentus pirmasis pristatė savo komunikacijos komandą.

„Laukia didelis darbas operatyviai ir aiškiai informuoti gyventojus apie mūsų komandos matomas šalies problemas ir galimybes, siūlomus sprendimus mažinti susipriešinimą bei kartu kurti Gerovės valstybę. Džiaugiuosi, kad tai atlikti padės didelę patirtį sukaupę profesionalai“, – Išplatintame pranešime teigia p. Nausėda.

Ponas Zabarauskas bus atsakingas už ryšius su žiniasklaida, komunikacijos kampanijos planavimą, įgyvendinimą ir rezultatyvumą, o agentūros specialistai konsultuos strateginės komunikacijos klausimais ir vykdys konkrečius rinkimų kampanijos projektus.

„Įsitraukimas į prezidento rinkimų kampaniją agentūrai yra ir įvertinimas, ir didelė atsakomybė“, – apie sprendimą prisidėti prie politinės komunikacijos vertina Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius.

„Efektyviai pasiekti daugiau nei 2,5 mln. skirtingų pažiūrų, patirčių, amžiaus, tautybės rinkėjų kaimo vietovėse, gyvenvietėse, miestuose, užsienyje yra rimtas iššūkis. Laukia labai dinamiškas ir įdomus laikotarpis visai mūsų komandai“, – komentavo p. Tamulionis.

„Idea prima“ šiemetiniuose „PR Impact Awards“ išrinkta 2018 metų agentūra.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
2019.04.25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
2019.04.25
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau