2025-08-11 19:18

„Telios“ rinkodaros vadovė: sveika pasilyginti su „Bolt“ ar „Wolt“

Sėkmingi šiandienos CMO (angl. „Chief Marketing Officer“) nebėra vien rinkodaros guru, auginantys prekių ženklus ir verslo rezultatus. Gebėjimas imtis strateginių pokyčių įmonėse, atrasti potencialias nišas augimui, aprėpti vis naujas sritis – tokius uždavinius sprendžia lyderiaujančių įmonių rinkodaros vadovai.

Rinkodara jau kuris laikas apima vis daugiau funkcijų, išeina iš tradicinių KPI vertinimo sričių, pabrėžia Giedrė Vilkė, rinkodaros ekspertė, rinkodaros asociacijos LiMA valdybos narė, konferencijoje „Password 2025“ moderavusi diskusiją, kokius strateginius pokyčius per pastaruosius metus inicijavo įmonės ir kokių rezultatų tai atnešė verslui, klientų patirčiai.

Vaida Jurkonienė, „Telia Lietuvos“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė, didžiausiu pokyčiu vadina pasikeitusį verslo fokusą nuo produkto prie kliento.

52795
130817
52791