„Telios“ rinkodaros vadovė: sveika pasilyginti su „Bolt“ ar „Wolt“
Rinkodara jau kuris laikas apima vis daugiau funkcijų, išeina iš tradicinių KPI vertinimo sričių, pabrėžia Giedrė Vilkė, rinkodaros ekspertė, rinkodaros asociacijos LiMA valdybos narė, konferencijoje „Password 2025“ moderavusi diskusiją, kokius strateginius pokyčius per pastaruosius metus inicijavo įmonės ir kokių rezultatų tai atnešė verslui, klientų patirčiai.
Vaida Jurkonienė, „Telia Lietuvos“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė, didžiausiu pokyčiu vadina pasikeitusį verslo fokusą nuo produkto prie kliento.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai