E. Stonkė stoja prie agentūrų „SOMA agency“ ir „Havas Creative“ vairo
Pastaruosius penkerius metus E. Stonkė vadovavo vienai didžiausių kūrybinių reklamos agentūrų Lietuvoje „Not Perfect Vilnius“. Karjerą ji pradėjo 2007-ais metais „DDB Vilnius“ agentūroje, o vėliau projektų vadove dirbo „Love agency“ ir „New!“.
„Prisijungti prie „Havas creative“ ir „SOMA agency“ agentūrų labiausiai paskatino unikalus požiūris į rinkodaros veiksmus, įvairių skirtingų reklamos ir komunikacijos disciplinų integravimas, akivaizdus fokusas į socialinių tinklų bei skaitmeninius sprendimus, kurie neabejotinai dominuoja“, – teigia E. Stonkė.
E. Stonkė agentūroje pakeitė Akvilę Trijonę, kuri vykdomosios direktorės pareigas čia ėjo pastaruosius tris metus, o iš viso grupėje dirbo bemaž aštuonerius. A. Trijonė prisijungė prie „Meta“ komandos.
UAB „Havas Creative SOMA“, jungiančios „SOMA agency“, „Havas Creative“ ir „Relate“, vadovo pareigas ir toliau eis Arijus Žakas. Tarp didžiausių jungiamų agentūrų klientų: „Iki“, „Kesko Senukai“, „Aprangos grupė“, „Kika“, „LastMile“, „Kėdainių konservai“, „Neste“, „Estrella“ ir kiti.
Savo ruožtu „Not Perfect Vilnius“ direktorės pareigas nuo šios liepos pradėjo eiti Ieva Bernotaitytė, ligtolinė projektų direktorė.
Šią vasarą buvo ir daugiau pokyčių tarp didžiųjų reklamos agentūrų. „New!“ vykdomuoju direktoriumi tapo bendrovės vyr. projektų vadovu dirbęs Aurimas Lileikas. Iki šiol vykdomojo direktoriaus pozicijos agentūroje nebuvo.
VŽ rašė, kad vos kelioms kūrybinėms agentūroms per 2023-iuosius pavyko reikšmingai auginti pardavimus, sėkmingesnius metus skaičiuoja reklamos gamybos bendrovės. Permainingi metai buvo ir skaitmeninėms agentūroms.
„Havas Creative SOMA“ pardavimai per 2023 m. susitraukė 4%, iki 5,09 mln. Eur.
A. Žakas, komentuodamas metinius rodiklius šią vasarą, VŽ teigė, kad šiek tiek besitraukusius jų metinius pardavimus pernai nulėmė Lietuvoje mažėjęs vartojimas.
„Dominavo taupymo naratyvas, tad teko laviruoti ir mums, o kartu ir susitaikyti su kiek mažėjusiais pardavimais bei pelningumo rodikliais. Pastaruosius kiek apkarpė ir augantys atlyginimai darbuotojams. Stengiamės išlaikyti geriausius darbuotojus. Laikomės nuoseklumo ir momentinių sprendimų nesirenkame. Verslas – kaip maratonas, kai kuriuose etapuose tenka susitaikyti ir su lėtesniu tempu, kad galiausiai pasiektum norimą finišą“, – teigė A. Žakas.