2024-09-06 20:17

Vasaros hitai žiniasklaidoje: nuo „Foxpay“, „Žalgirio“ iki Vilniaus universiteto

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Populiariausia ir daugiausia įsitraukimo sulaukusi istorija interneto žiniasklaidoje šią vasarą – „Foxpay“ skandalas. Dažniausiai minėtas prekių ženklas – „Žalgiris“, tarp lyderių čia atsiduria ir Vilniaus universitetas, rodo duomenų startuolio „Repsense“ stebėsena.

Analizę „Repsense“ atlieka pasitelkdamas „Adler“, dirbtinio intelekto platformą, kuri naudojama žiniasklaidai stebėti, verslo komunikacijos analizei, dezinformacijai ir propagandai aptikti ir paieškai ir pan.

Šios vasaros stebėsenos analizė apima beveik 40.000 per vasarą interneto žiniasklaidoje pasirodžiusių turinio vienetų apie 426 prekių ženklus iš 78-ių verslo sričių.

52795
130817
52791