2024-08-23 05:45

Dirbtinis intelektas ir rinkodara: nuo šabloniškumo iki „prakalbusių“ istorinių asmenybių

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Dirbtiniam intelektui (DI) tampant vis svarbesne rinkodaros ekspertų darbo priemone, pasirodo vis daugiau su juo susijusių komunikacijos sprendimų. Vienas jų – Marijampolės savivaldybės kampanija, kurios metu su DI pagalba į marijampoliečius kreipėsi keturios istorinės asmenybės. Ekspertų požiūriu, DI gali būti tiek pagerinančiu, tiek nederančiu prieskoniu komunikacijos patiekale, bet jau matyti labai įdomių sprendimų.
  • Mariampolės savivaldybė pristato kūrybingo miesto įvaizdį.
  • Naudojant žymių, tačiau jau mirusių asmenų atvaizdus, svarbūs keli teisiniai aspektai.
  • Ekspertai: kokybiškų DI panaudojimo reklamoje pavyzdžių dar turime labai nedaug.
  • Įdomesni užsienio agentūrų DI panaudojimo pavyzdžiai.

Daugelis rinkodaros ekspertų įsitikinę, kad ateityje DI bus itin svarbus jų darbo įrankis, kartu pažymėdami, kad jau dabar jis plačiai taikomas kasdienėje veikloje. Tyrimų bendrovės „Kantar“ kartu su „Marketing Week“ vykdyta ir rugpjūčio 19 d. paskelbta apklausa „Language of Effectiveness“ rodo, kad beveik pusė iš 1.200 apklaustų rinkodaros specialistų jau naudoja DI siekdami savo veiklos efektyvumo.

52795
130817
52791