2024-05-21 16:01

Influencerių rinkodara: nepralenkiamas „Instagram“, „TikTok“ šuolis ir 2 karalienės

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
„Instagram“ Lietuvoje išlieka socialinis tinklas, kurį prekių ženklai dažniausiai pasitelkia nuomonės formuotojų rinkodarai, tačiau didžiausią šuolį į viršų demonstruoja „TikTok“. Ši platforma Lietuvoje jau aplenkė „YouTube“.
  • „TikTok“ skaičiuoja vieną ryškesnių pokyčių tarp skirtingų kanalų Lietuvoje, į kurį nebegalima nekreipti dėmesio.
  • Nebeužtenka būti matomam tik viename socialiniame tinkle.
  • Apie augančias inflencerių rinkodaros kainas.

Absoliuti dauguma prekių ženklų darbui su influenceriais pasitelkia „Instagram“ (2023 m. – 95% respondentų, 2021 m. – 94%). Antroje vietoje Lietuvoje rikiuojasi „Facebook“, o „TikTok“ skaičiuoja ryškiausią augimą – dabar beveik ketvirtadalis (24%) specialistų teigia bendradarbiaujantys su „TikTok“ nuomonės formuotojais, nors 2021-aisiais tokių buvo tik 7%, rodo skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ ir tyrimų bendrovės „Kantar“ tyrimas.

52795
130817
52791