Influencerių rinkodara: nepralenkiamas „Instagram“, „TikTok“ šuolis ir 2 karalienės
- „TikTok“ skaičiuoja vieną ryškesnių pokyčių tarp skirtingų kanalų Lietuvoje, į kurį nebegalima nekreipti dėmesio.
- Nebeužtenka būti matomam tik viename socialiniame tinkle.
- Apie augančias inflencerių rinkodaros kainas.
Absoliuti dauguma prekių ženklų darbui su influenceriais pasitelkia „Instagram“ (2023 m. – 95% respondentų, 2021 m. – 94%). Antroje vietoje Lietuvoje rikiuojasi „Facebook“, o „TikTok“ skaičiuoja ryškiausią augimą – dabar beveik ketvirtadalis (24%) specialistų teigia bendradarbiaujantys su „TikTok“ nuomonės formuotojais, nors 2021-aisiais tokių buvo tik 7%, rodo skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ ir tyrimų bendrovės „Kantar“ tyrimas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai