„Gaidelio“ krekerių rebusas: kaip įžengti į milžinų lauką ir nugalėti

2020-aisiais efektyviausia Metų kampanija buvo išrinkta provokuojanti „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekių ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanija, o šiemet – į naują segmentą efektingai įžengę naujieji „Gaidelio“ krekeriai.
„Kodėl „Vilniaus pergalės“ komanda nebe pirmą kartą išsiveržia į rinkodaros efektyvumo lyderius? Labai lengva būtų viską priskirti drąsai ir sėkmės veiksniui, tačiau, žvelgiant į šias kampanijas, matyti, kad už viso to slypi tvirti žingsniai, stiprūs sprendimai ir daug nematomo darbo“, – vertina Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „DentsuX“ vadovas, „Password 2024“ komisijos narys.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai