2024-05-17 08:45

„Gaidelio“ krekerių rebusas: kaip įžengti į milžinų lauką ir nugalėti

Dovilė Dovidavičiūtė, reklamos agentūros „Sons & Daughters“ vadovė, ir Justas Razmus, AB „Vilniaus pergalė“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dovilė Dovidavičiūtė, reklamos agentūros „Sons & Daughters“ vadovė, ir Justas Razmus, AB „Vilniaus pergalė“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2024“ išrinkta konditerijos gamintojos „Vilniaus pergalės“ kampanija „Gaidelio“ krekeriai traukia paragauti“ – ji laimėjo ir Efektyviausios produktų įvedimo kampanijos kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą. Tai antras kartas per penkerius metus, kai „Vilniaus pergalė“ laimi svarbiausią titulą „Verslo žinių“ organizuojamoje rinkodaros efektyvumo konferencijoje „Password“.

2020-aisiais efektyviausia Metų kampanija buvo išrinkta provokuojanti „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekių ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanija, o šiemet – į naują segmentą efektingai įžengę naujieji „Gaidelio“ krekeriai.

„Kodėl „Vilniaus pergalės“ komanda nebe pirmą kartą išsiveržia į rinkodaros efektyvumo lyderius? Labai lengva būtų viską priskirti drąsai ir sėkmės veiksniui, tačiau, žvelgiant į šias kampanijas, matyti, kad už viso to slypi tvirti žingsniai, stiprūs sprendimai ir daug nematomo darbo“, – vertina Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „DentsuX“ vadovas, „Password 2024“ komisijos narys.

52795
130817
52791