Reputacijos švytuoklė: sumenkęs „Lidl“ įvaizdis, reikšmingas „Iki“ šuolis
- Pastarųjų metų aštri „Lidl“ pozicija kainų karuose situacijos nepataisė ir jų reputacijos aurą nešė žemyn.
- Nepaisant kritimo visuomenės akyse, bendrame reitinge „Lidl“ vis dar išlieka lyderis, bet povo plunksnos krenta.
- Sprendimų priėmėjai palankiausiai vertina „Rimi“.
- „Iki“ pozicijos internete – gerokai prastesnės, ir taip yra dėl ganėtinai iš pirmo žvilgsnio netikėtos priežasties – pavadinimo.
Tarp maisto prekybos tinklų turime du ešelonus: pirmajame geriausios reputacijos trejete yra „Lidl“, „Iki“ ir „Rimi“, o antrajame, surinkdamos kiek mažesnį reputacijos indeksą, rikiuojasi „Maxima“ ir „Norfa“, konstatuoja Rūta Gaudiešienė, konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmonės „Civitta“ partnerė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai