2024-05-10 15:51

Reputacijos švytuoklė: sumenkęs „Lidl“ įvaizdis, reikšmingas „Iki“ šuolis

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Vertinant pagrindinių šalies prekybos tinklų reputaciją, bemaž visiems per pastaruosius metus pavyko palypėti į viršų, išskyrus „Lidl“, kuris nuo savo piko 2021-aisiais kasmet leidžiasi žemyn. Statistiškai reikšmingiausią šuolį į viršų fiksuoja prekybos tinklas „Iki“. Įdomu, kad abu paminėti tinklai internete yra priešinguose poliuose.
  • Pastarųjų metų aštri „Lidl“ pozicija kainų karuose situacijos nepataisė ir jų reputacijos aurą nešė žemyn.
  • Nepaisant kritimo visuomenės akyse, bendrame reitinge „Lidl“ vis dar išlieka lyderis, bet povo plunksnos krenta.
  • Sprendimų priėmėjai palankiausiai vertina „Rimi“.
  • „Iki“ pozicijos internete – gerokai prastesnės, ir taip yra dėl ganėtinai iš pirmo žvilgsnio netikėtos priežasties – pavadinimo.

Tarp maisto prekybos tinklų turime du ešelonus: pirmajame geriausios reputacijos trejete yra „Lidl“, „Iki“ ir „Rimi“, o antrajame, surinkdamos kiek mažesnį reputacijos indeksą, rikiuojasi „Maxima“ ir „Norfa“, konstatuoja Rūta Gaudiešienė, konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmonės „Civitta“ partnerė.

52795
130817
52791