„Biedronka“ Lenkijoje į kainų karą įvėlė „Lidl“

- Kainos prekybos tinkluose – jautri ir aštri pastarųjų metų tema.
- Viešas ginčas reklamomis įsisuko nuo vadinamojo „sviesto karo“, kurį pradėjo „Biedronka“, o netrukus pirštinę metė ir „Lidl“.
- Konkurencinė aplinka Lenkijoje.
- Lietuvoje labiau matome žaidimą: norą atrodyti pigiu, bet tokiam nebūti, sako Petras Čepkauskas, „Pricer.lt“ maisto krypties vadovas.
Prekybos tinklas „Biedronka“ savo lojalumo programos dalyviams išsiuntė SMS žinutes, kur nurodė ne tik savo prekių kainas, bet ir palygino jas su konkurentės „Lidl“. Pavyzdžiui, SMS žinutėse buvo skelbiama, kad mandarinai „Biedronkos“ tinkle akcijos metu kainuos 3,49 PLN už kg, o „Lidl“ parduotuvėse jų kaina siekia 3,99 PLN už kg, buvo lyginamos ir kitos prekių kategorijos bei kainos. Be to, kai kurie vartotojai šias SMS žinutes gavo po 22 val. vakaro, rašo businessinsider.com.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai