2024-02-19 16:00

„Biedronka“ Lenkijoje į kainų karą įvėlė „Lidl“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Portugalų kapitalo bendrovei „Jeronimo Martins Polska“ priklausanti Lenkijos mažmeninės prekybos lyderė „Biedronka“ šį vasarį į kainų karą įtraukė „Lidl“. „Biedronkos“ žingsnis sulaukė teisininkų kritikos ir atsidūrė kaimyninės šalies konkurencijos sargų akiratyje.
  • Kainos prekybos tinkluose – jautri ir aštri pastarųjų metų tema.
  • Viešas ginčas reklamomis įsisuko nuo vadinamojo „sviesto karo“, kurį pradėjo „Biedronka“, o netrukus pirštinę metė ir „Lidl“.
  • Konkurencinė aplinka Lenkijoje.
  • Lietuvoje labiau matome žaidimą: norą atrodyti pigiu, bet tokiam nebūti, sako Petras Čepkauskas, „Pricer.lt“ maisto krypties vadovas.

Prekybos tinklas „Biedronka“ savo lojalumo programos dalyviams išsiuntė SMS žinutes, kur nurodė ne tik savo prekių kainas, bet ir palygino jas su konkurentės „Lidl“. Pavyzdžiui, SMS žinutėse buvo skelbiama, kad mandarinai „Biedronkos“ tinkle akcijos metu kainuos 3,49 PLN už kg, o „Lidl“ parduotuvėse jų kaina siekia 3,99 PLN už kg, buvo lyginamos ir kitos prekių kategorijos bei kainos. Be to, kai kurie vartotojai šias SMS žinutes gavo po 22 val. vakaro, rašo businessinsider.com.

52795
130817
52791