2024-02-10 19:15

Vartotojų emocijų duoklė – „Bitės“ ir „Lidl“ korta

VŽ koliažas iš šventinių reklamų.
VŽ koliažas iš šventinių reklamų.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto atliktas kalėdinių reklamų tyrimas rodo, kad labiausiai žmones įtraukusiuose šventiniuose klipuose dominavo nostalgijos ir sentimentalumo emocijos. Šiais elementais ryškiai išsiskyrė „Bitės“ bei „Lidl“ kalėdiniai klipai, sukėlę stipriausius jausmus žiūrovams.

KOG kasmetinį šventinių reklamų tyrimą atliko pasitelkdama neurorinkodaros metodologiją. Tyrimo metu, pasitelkiant žvilgsnio sekimo (angl. „eye-tracker“) ir veido emocijų matavimo („face reader“) metodus, yra apibendrinamas bazinis žmonių emocijų spektras. Yra vertinamos automatinės kūno reakcijos: veido išraiška, vyzdžių judesiai ir kt. panašūs indikatoriai. 

Gauti rezultatai prekių ženklams ir reklamų kūrėjams padeda lengviau suprasti, kurios reklamos įtraukia žiūrovus ir kokias emocijas jos sukelia. 

52795
130817
52791