Vartotojų emocijų duoklė – „Bitės“ ir „Lidl“ korta

KOG kasmetinį šventinių reklamų tyrimą atliko pasitelkdama neurorinkodaros metodologiją. Tyrimo metu, pasitelkiant žvilgsnio sekimo (angl. „eye-tracker“) ir veido emocijų matavimo („face reader“) metodus, yra apibendrinamas bazinis žmonių emocijų spektras. Yra vertinamos automatinės kūno reakcijos: veido išraiška, vyzdžių judesiai ir kt. panašūs indikatoriai.
Gauti rezultatai prekių ženklams ir reklamų kūrėjams padeda lengviau suprasti, kurios reklamos įtraukia žiūrovus ir kokias emocijas jos sukelia.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai