2024-01-17 06:45

Reklamų tyrimas: rekordininkas „Iki“ šaldytuvas, „Pepsi“ klaida ir duoklė konkurentei „Coca-Colai“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Spontaniškai, be priminimo daugiausia vartotojų, paklausti apie šventinę komunikaciją, minėjo „Tele2“, „Telios“, „Maximos“ ir „Lidl“ kalėdines reklamas. Toks pats trejetukas išsirikiuoja ir tarp mačiusių minimas reklamas, o geriausiai prekių ženklas buvo identifikuotas „Iki“ klipe.
  • Didelis prekių ženklų reklamų matomumas ne visada padeda sėkmingai identifikuoti, kas klipe yra reklamuojama.
  • „Lidl“ meškėnas nebuvo toks įsimintinas kaip „Iki“ šaldytuvas.
  • Per žingsnelį nuo „Iki“ atsilieka didieji pasauliniai prekių ženklai „Coca-Cola“ ir „Raffaello“.
  • „Pepsi“ klaida – atseikėjo investicijų į amžinos savo konkurentės reklamą.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ kalėdinių reklamų tyrimas buvo vykdomas keliomis bangomis. Pirmiausia respondentų yra prašoma prisiminti, kokias šventines reklamas jie matė, ką įsidėmėjo labiausiai.

52795
130817
52791