Reklamų tyrimas: rekordininkas „Iki“ šaldytuvas, „Pepsi“ klaida ir duoklė konkurentei „Coca-Colai“
- Didelis prekių ženklų reklamų matomumas ne visada padeda sėkmingai identifikuoti, kas klipe yra reklamuojama.
- „Lidl“ meškėnas nebuvo toks įsimintinas kaip „Iki“ šaldytuvas.
- Per žingsnelį nuo „Iki“ atsilieka didieji pasauliniai prekių ženklai „Coca-Cola“ ir „Raffaello“.
- „Pepsi“ klaida – atseikėjo investicijų į amžinos savo konkurentės reklamą.
Žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ kalėdinių reklamų tyrimas buvo vykdomas keliomis bangomis. Pirmiausia respondentų yra prašoma prisiminti, kokias šventines reklamas jie matė, ką įsidėmėjo labiausiai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai