2024-01-04 06:45

Reklamos rinka atspari negandoms, ją kaitina konkurencija ir TV „kvotos“

VŽ koliažas (iš kairės): Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuvos“ Rinkodaros departamento vadovė, Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė, Kristupas Buzys, „Maxima LT“ Rinkodaros departamento vadovas, Andrejus Dudko, „Iki“ rinkodaros vadovas ir Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.
VŽ koliažas (iš kairės): Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuvos“ Rinkodaros departamento vadovė, Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė, Kristupas Buzys, „Maxima LT“ Rinkodaros departamento vadovas, Andrejus Dudko, „Iki“ rinkodaros vadovas ir Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.
Nors praėjusieji pradidėjo itin nuosaikiai – prekių ženklų nuotaikos metų sandūroje buvo labai atsargios, vis tik pastarieji metai reklamos rinkai deda ganėtinai riebų pliusą. Reklamos biudžetų didėjimą skatino ir iki raudonumo įkaitusi atmosfera tarp didžiųjų prekybos tinklų bei jų reklamos karai. Konkurencija nemažės ir šiemet, tad ji dar labiau įsuks ir reklamos karuselę.

Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos vadovė, primena, kad 2023-iųjų pradžioje bendrovės atlikta didžiausių Lietuvos žiniasklaidos planavimo agentūrų, reklamos užsakovų, žiniasklaidos priemonių savininkų ir vadovų apklausa rodė, kad reklamos rinka turėtų augti vos 3,6%.

Tačiau žiūrint į jau pasibaigusiųjų metų statistiką, matome kitokį, gerokai šviesesnį vaizdą.

52795
130817
52791