VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2023-08-25 08:00

„2go“ lauko ekranų tinklo ekranai, naudojantys saulės energiją – šiuolaikiškas požiūris ir atsakomybė

Įmonėms, organizacijoms ir asmenims vis tvirčiau einant tvarumo siekio keliu, įsibėgėja ir nauja reklamos era. Reklamose vis dažniau pabrėžiamas tvarumo aspektas, siekiant kurti patikimo ir planetai draugiško verslo įvaizdį. Ne išimtis ir pačios reklamos priemonės. „2go“ lauko ekranų tinklas taip pat rūpinasi paliekamu ekologiniu pėdsaku – norėdami būti draugiškesni gamtai siūlo ekologiškus, atsinaujinančius energijos išteklius naudojančius lauko ekranus. Šiuo metu lauko ekranai, naudojantys elektros generuojamą elektros energiją, yra siūlomi Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Tvarūs sprendimai – kiekvieno verslo atsakomybė

„2go“ pirmieji ir vieninteliai Lietuvoje siūlo aplinkai draugiškus LED lauko ekranus, naudojančius saulės generuojamą elektros energiją. Tai optimali vieta efektyviai ir įsimintinai reklamos kampanijai. Dėl strategiškai parinktų vietų ekranuose transliuojama reklama pasiekia didelę ir įvairią auditoriją, aukšta LED ekranų raiška ir dydis užtikrina ryškų ir dinamišką vaizdą, o modernūs saulės kolektoriai siunčia žinią apie tvarumą ir atsakingumą.

Planetai draugiški sprendimai svarbūs ne tik dėl akivaizdžių priežasčių – kiekvieno pareigos saugoti ir tausoti gamtą, tačiau ir dėl to, kad verslo deklaruojamos vertybės ir atsakomybė yra svarbūs vartotojams. „McKinsey & Co.“ vykdyto tyrimo duomenimis, net 75% Y, arba kitaip vadinamos tūkstantmečio kartos (gimusių apie 1981–1996 m.), atstovų atkreipia dėmesį į prekės ženklo tvarumą prieš įsigydami produktą. Į tvarumo aspektą prieš priimdami sprendimą įsigyti prekę atsižvelgia 66% visų apklaustųjų. Akivaizdu, kad ši tendencija tikrai išliks, o laikui bėgant tik stiprės. Įvairiais tyrimais įrodytas pasitikėjimas lauko reklama ir tvarūs lauko ekranai, formuojantys atsakingo verslo įvaizdį, kuria optimalią erdvę įsimintinos reklamos kūrimui.

Saulės generuojamą elektros energiją naudojantys lauko ekranai

Šiuo metu „2go“ lauko ekranų tinklas siūlo aplinkai draugiškus lauko LED ekranus Klaipėdoje ir Šiauliuose. Tai ne tik erdvė matomai ir dėmesį patraukiančiai reklamai – tai būdas įmonėms ir organizacijoms įtraukti tvarius sprendimus į reklamos kampanijos vykdymą. Intensyvaus eismo sankryžose įrengti lauko ekranai tinka įvairiems tikslams įgyvendinti – pristatyti naują prekės ženklą, kurti ryšį su vartotoju, paskelbti apie naują produktą, paslaugą ar akciją, o taip pat siųsti žinią apie tvarių sprendimų svarbą.

Greičiausiai nestebina, kad ekologiški lauko ekranai yra įrengti Lietuvos uostamiestyje. Juk nuostabios gamtos apsuptame mieste itin svarbu pabrėžti mūsų planetos tausojimo svarbą. Lauko ekranas Klaipėdoje „Baltijos prospektas“ yra įrengtas Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje. LED ekranas stovi pakeliui į Naująją perkėlą ir Centrinį Klaipėdos terminalą. Strategiškai parinkta lauko ekrano vieta lemia, kad vidutinis kontaktų skaičius per savaitę siekia net 428 000. Tai ne tik klaipėdiečiai ar uostamiesčio svečiai iš kitų Lietuvos vietų, bet ir užsienio turistai, besilankantys Klaipėdoje ar vykstantys į Kuršių Neriją. Šiltuoju metų laiku šis saulės generuojamą elektros energiją naudojantis lauko ekranas turės ypač didelę auditoriją, tačiau ir rudens ar žiemos mėnesiais tikrai netruks reklamą pastebinčių vartotojų – tai užtikrina gausus transporto priemonių srautas Baltijos prospekte ir Minijos gatvėje, didelė sankryža ir aplink esantys traukos objektai. Aukšta lauko ekrano raiška ir dydis (32 kv. m) taip pat užtikrina, kad jame transliuojama reklama neliks nepastebėta nei pėsčiųjų, nei važiuojančių.

Lauko ekranas „Šilutės plentas“ stovi net trijų gatvių – Šilutės plento, Statybininkų prospekto ir Lypkių gatvės – sankirtoje. Vidutinis šio lauko ekrano kontaktų skaičius siekia 415 000 – šioje auditorijoje tikrai atsiras potencialių reklamuojamo produkto ar paslaugos klientų. Lauko LED ekranas atkreips vykstančių į Klaipėdos miesto centrą, senamiestį ir priemiesčius, keliaujančių link Naujosios perkėlos ir Centrinio Klaipėdos terminalo ar važiuojančių į aplink esančias parduotuves, mokymo įstaigas, gyvenamuosius kvartalus ir Draugystės parką, dėmesį.

Kaip ir Klaipėdoje, taip ir Šiauliuose stovinčio, saulės generuojamą elektros energiją naudojančio lauko ekrano pliusas yra ne vien tvarumas – lauko ekrano „Didžiausia sankryža“ vidutinis kontaktų skaičius per savaitę yra net 457 000. Tai lemia strategiškai parinkta LED ekrano vieta – jis įrengtas didžiulėje (kaip ir sufleruoja pavadinimas), net 14 eismo juostų, sankryžoje. Dubijos ir Žemaitės gatvių sankirtoje esantis lauko ekranas atkreips tiek pėsčiųjų, tiek transporto priemonėmis keliaujančių vartotojų dėmesį. Aplink sankryžą įsikūrę viešbučiai, įvairias paslaugas teikiančios įmonės, degalinės, didelė parduotuvė „Maxima“, netoliese yra Botanikos sodas. Didelė sankryža ir aplink esantys traukos objektai garantuoja didelę auditoriją, o LED ekrano parametrai užtikrina, kad jame transliuojama reklama atkreips dėmesį.

Mažais žingsniais ir drąsiais sprendimais galime prisidėti prie tvaresnio vartojimo. Saulės baterijų generuojamą elektros energiją naudojantys lauko ekranai yra to pavyzdys.

„2go“ ekologiški lauko ekranai https://www.2go.lt/naujienos/2go-ekologiski-ekranai

Lauko ekranas „Baltijos prospektas“ https://www.2go.lt/ekranai/klaipeda/ekranas-baltijos-prospektas.html

Lauko ekranas „Šilutės plentas“ https://www.2go.lt/ekranai/klaipeda/ekranas-silutes-plentas.html

Lauko ekranas „Didžiausia sankryža“ https://www.2go.lt/ekranai/siauliai/ekranas-didziausia-sankryza.html

Kiti „2go“ lauko ekranų tinklo siūlomi LED lauko ekranai https://www.2go.lt/ekranai

„2go“ lauko ekranų tinklas https://www.2go.lt

„2go“ lauko ekranų tinklas – kontaktai https://www.2go.lt/kontaktai

„2go“ lauko ekranai – kainos https://www.2go.lt/kainos

52795
130817
52791