2023-07-10 08:45

Per NATO renginį stendai braška: proga žinomumui, galimybė įkąsti ir konkurentams

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Svarbiausias Lietuvoje renginys NATO viršūnių susitikimas – visų dėmesio centre. Tiesa, vos vienas kitas lietuviškas prekių ženklas renginį pasitiko su tikslinga ir apgalvota žinute.
  • „Cgates“ su komunikacijos kampanija išsako ir savo poziciją, o kartu tarp eilučių įkanda ir konkurentei.
  • Lauko reklamos stendai sostinėje per NATO viršūnių susitikimą tiesiog braška.
  • Visos strateginės vietos jau senokai užsipildė, tad paskutinės minutės idėjos vos įsispraudė.
  • Tradiciškai šmaikštų komunikacijos kelią pasirinko sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.
  • Neapsieita be nesusipratimų – „Call Russia“ kampanijos stendai savaitgalį buvo nukabinti.

Taiklų šūvį šį kartą pasirinko „Cgates“ su kampanija, kuria iš lauko reklamos stendų, esančių strateginėse vietose prie „Litexpo“ rūmų ir sostinės senamiestyje, kreipiasi į NATO viršūnių svečius – telekomunikacijų bendrovė dar kartą siekia atkreipti dėmesį į Ukrainos priėmimo į Aljansą svarbą.

52795
130817
52791