2023-04-19 08:45

„Tele2“ pozicijų neužleido, bet vartotojų simpatijas susižėrė „Iki“

VŽ koliažas iš stop kadrų reklamose.
VŽ koliažas iš stop kadrų reklamose.
Nors įsimintiniausios pavasario reklamos titulas atitenka humoristiniam „Tele2“ klipui, šį kartą dešimtuke dominuoja maisto produktai ir juos parduodantys prekybos tinklai: net 8 iš 11-os labiausiai Lietuvos gyventojams įsiminusių reklamų. Didžiausio emocinio palankumo susilaukė „Iki“ reklamos.      

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, „Iki“ savo reklaminę komunikaciją pastaruoju metu atnaujino labai sėkmingai.

„Jų TV reklamos yra ryškios, spinduliuojančios pozityvia nuotaika – tiek vizualiai, tiek siužetiškai. Prekybos tinklui pavyksta rasti smagių būdų net ir „banaliai“ kainų bei akcijų komunikacijai – tokių kaip naujas personažas genijus Eugenijus ir kt.“, – vertina M. Liaudenskis.

52795
130817
52791