„Tele2“ pozicijų neužleido, bet vartotojų simpatijas susižėrė „Iki“

Pasak Mindaugo Liaudenskio, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovo, „Iki“ savo reklaminę komunikaciją pastaruoju metu atnaujino labai sėkmingai.
„Jų TV reklamos yra ryškios, spinduliuojančios pozityvia nuotaika – tiek vizualiai, tiek siužetiškai. Prekybos tinklui pavyksta rasti smagių būdų net ir „banaliai“ kainų bei akcijų komunikacijai – tokių kaip naujas personažas genijus Eugenijus ir kt.“, – vertina M. Liaudenskis.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai