„Iki“ keičia pozicionavimą: atėjo laikas „paaštrinti“ prekių ženklą

- Geras ir įsimintinas šūkis – pridėtinė vertė prekių ženklui.
- Su pokyčiais „Iki“ atsigręžia į tinklo istoriją.
- Įdomu, kad tiek ligšiolinis „Iki“ šūkis, tiek naujasis, kuris yra artimas gerokai anksčiau naudotam, – gana gerai įsiminę vartotojams.
- Lygina mažmeninės prekybos rinką Lietuvoje ir Latvijoje.
Pažymima, kad, priklausomai nuo situacijų, naujojo šūkio pabaiga komunikacijoje varijuos ir skambės: „Arčiau: tavęs, šviežumo, savaitgalio, atostogų ar namų“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai