2023-02-27 06:45

„Iki“ keičia pozicionavimą: atėjo laikas „paaštrinti“ prekių ženklą

Andrejus Dudko, „Iki“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrejus Dudko, „Iki“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklas „Iki“ atnaujina prekių ženklo pozicionavimą ir šūkį: daugiau nei dešimtmetį vartotą „Mes visi mylime maistą“ keičia „Arčiau tavęs“.
  • Geras ir įsimintinas šūkis – pridėtinė vertė prekių ženklui.
  • Su pokyčiais „Iki“ atsigręžia į tinklo istoriją.
  • Įdomu, kad tiek ligšiolinis „Iki“ šūkis, tiek naujasis, kuris yra artimas gerokai anksčiau naudotam, – gana gerai įsiminę vartotojams.
  • Lygina mažmeninės prekybos rinką Lietuvoje ir Latvijoje.

Pažymima, kad, priklausomai nuo situacijų, naujojo šūkio pabaiga komunikacijoje varijuos ir skambės: „Arčiau: tavęs, šviežumo, savaitgalio, atostogų ar namų“.

52795
130817
52791